هدست‌های با کیفیت همراه HTC 10، فقط در برخی کشورها ارائه خواهند شد

موبنا – اگر بخواهیم در مورد تفاوت‌های اساسی مدل جدید تلفن هوشمند پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی HTC 10 نسبت به مدل‌های قبلی و محصولات رقیب آن سخن بگوییم، منظور ما فقط دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی این محصول که دارای پیکسل‌های بزرگ‌تری بوده یا تثبیت‌کننده‌ی اپتیکال تصویر آن برای دوربین جلویی نیست؛ چراکه این ویژگی‌ها بر اساس کاربرد …

موبنا – اگر بخواهیم در مورد تفاوت‌های اساسی مدل جدید تلفن هوشمند پرچمدار اچ‌تی‌سی یعنی HTC 10 نسبت به مدل‌های قبلی و محصولات رقیب آن سخن بگوییم، منظور ما فقط دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی این محصول که دارای پیکسل‌های بزرگ‌تری بوده یا تثبیت‌کننده‌ی اپتیکال تصویر آن برای دوربین جلویی نیست؛ چراکه این ویژگی‌ها بر اساس کاربرد مورد نظر شما از این محصول (مثلا چت تصویری) می‌تواند برایتان بسیار جذاب باشد یا کلا اهمیتی نداشته باشد.

امکانات یاد شده البته بسیار خوب هستند و کسی منکر این موضوع نیست؛ اما ویژگی مهم و کم نظیری که این محصول ارائه می‌کند مربوط به قدرت پخش صوتی آن  و وجود بلندگوهای با کیفیت بوم ساند است که اخیرا هم مشابه آن را در تلفن هوشمند جدید هوآوی به نام P9 Plus دیده‌ایم. درحالی‌که تقلید و استفاده از قابلیت‌های صوتی با کیفیت برای هیچ کاربری ناخوشایند محسوب نمی‌شود، اما HTC 10 به طور خاص همیشه تمرکز زیادی در این حوزه داشته و همیشه در بین تلفن‌های هوشمند اندرویدی، محصولات این شرکت امکانات صوتی با کیفیتی را ارائه کرده‌اند. پس می‌توان وجود چنین ویژگی‌ای را یکی از تفاوت‌های اساسی این دستگاه دانست.

علاوه بر این، یک هدفون مخصوص با HTC 10 همراه است که ظاهرا خروجی آن بسیار قدرتمندتر و با کیفیت‌تر از مدل‌های قبلی است و در واقع به صورت اختصاصی و با ترکیب DAC اختصاصی و توانایی پخش صوتی ۲۴ بیتی این کیفیت را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود که در نتیجه یک تجربه‌ی بسیار خوب از شنیدن موسیقی برای کاربر به ارمفان آید. اما نکته‌ی مهم در مورد این هدفون با کیفیت، عدم ارائه‌ی آن در تمام نواحی همراه با خود گوشی است.

htc 10 high res headphones

هدفون‌های اختصاصی مورد بحث کیفیت پخش صوتی بسیار بالایی را برای خریداران HTC 10 ارائه می‌کنند؛ اما همان‌طور که گفتیم ممکن است در برخی از کشورها به صورت پیش‌فرض در جعبه‌ی محصول قرار داده نشوند. این موضوع را وب سایت فون‌آرنا از اچ‌تی‌سی سوال کرده و بر اساس اعلام این شرکت، مدل آنلاک HTC 10 که از هم اکنون می‌توان آن را پیش‌خرید کرد به همراه هدفون‌های با کیفیت یاد شده به دست مشتریان خواهد رسید. اما در مورد مدل‌هایی که توسط اپراتورها و تحت قرارداد عرضه می‌شوند هنوز جزئیاتی اعلام نشده و باید منتظر ماند تا این مدل‌ها به دست کاربران برسند و آنگاه می‌توان دریافت چه مدل‌هایی به همراه هدفون‌های با کیفیت جدید اچ‌تی‌سی به فروش می‌رسند. همچنین شرکت مورد اشاره اعلام کرده، زمانی‌که HTC 10 به بازارهای مختلف عرضه شود، در واقع با همان هدفون‌های معمولی و همیشگی بفروش خواهد رسید. تا کنون مشخص شده مدلی که تحت قرارداد اپراتور T-Mobile عرضه می‌شود این هدفون‌ها را به صورت پیش‌فرض در جعبه دستگاه به همراه ندارد. مدل آنلاک تلفن هوشمند مورد بحث ۶۹۹ دلار قیمت دارد که گفته می‌شود شاید این قیمت از طرف کمپانی سازنده کمی بیشتر شود.

 منبع: زومیت | نویسنده: حمید بازرگان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا