بازیگری تکنولوژی در صحنه نمایش زندگی ما

موبنا، رکسانا دانیالی – توسعه ی تکنولوژی و فراهم شدن زمینه ساخت انواع پیشرفته تری از گوشی های همراه، نه تنها ارتباطات را بسیار آسان تر از پیش کرده است بلکه امکان بهره برداری از قابلیت های بیشماری را نیز برایمان به ارمغان آورده است. این تصویر مقایسه ای میان دو دنیای کاملا متفاوت است. …

موبنا، رکسانا دانیالی – توسعه ی تکنولوژی و فراهم شدن زمینه ساخت انواع پیشرفته تری از گوشی های همراه، نه تنها ارتباطات را بسیار آسان تر از پیش کرده است بلکه امکان بهره برداری از قابلیت های بیشماری را نیز برایمان به ارمغان آورده است.

1این تصویر مقایسه ای میان دو دنیای کاملا متفاوت است. جالب است بدانید با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، در سال ۲۰۱۵ طبق آمار دوربین آیفون محبوب ترین دوربین جهان معرفی شده است. این در حالی است که دوربین های کانن EOS و نیکون D در رده های بعدی قرار گرفته اند.

2می توان گفت گوشی های هوشمند حتی در زمان هم با ساعت ها رقابت کرده اند. دیگر کمتر کسی برای سر وقت بیدار شدن از ساعت های کوکی استفاده می کند!

3ورود گوشی های هوشمند با بازار سهام که دیگر جای خود دارد! سرمایه گذاران از این طریق می توانند تغییرات سهام های خود را بررسی کرده و حتی خرید و فروش کنند.

4از دیگر تغییراتی که گوشی های هوشمند در زندگی همه ما می توانند ایجاد کنند، آسان تر شدن سیستم حمل و نقل با استفاده از نرم افزار های کرایه تاکسی است.

5استفاده از این دستگاه ها برای خرید های آنلاین بسیار رایج شده است.

6به جای آن که وقت زیادی را صرف ایستادن در صف خرید بلیت کنید، گوشی های همراه این کار را به سرعت برایتان انجام خواهند داد.

7در بسیاری از ادارات وعده های غذایی خود را می توانید از طریق گوشی های هوشمندتان انتخاب کنید.

8امروزه دیگر به جای خواندن روزنامه های کاغذی، می توان نوع مجازی آن را در پس صفحه نمایش گوشی خود تجربه کرد.

9رانندگان با استفاده از برنامه نقشه یابی گوشی های همراه خود امکان یافتن سریع تر و راحت تر مسیر مورد نظر را به دست آورده اند.

10به جای آن که در روزنامه های مختلف به دنبال کار بگردید، به سادگی می توان از طریق گوشی هوشمند خود این کار را با سرعت بیشتر و همچنین بازده بالاتر انجام داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا