آئودی R8 با تیونینگ MTM

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – شرکت آلمانی MTM که در زمینه تیونینگ خودروها تخصص ویژه ای دارد طی یکی از پروژه های خود به سراغ خودرو زیبای آئودی R8 رفته است و این خودرو را برای مشتریانی که در پی متمایز نشان دادن خود هستند، بروزرسانی کرده است. محصول شرکت MTM بر پایه مدل V10 …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – شرکت آلمانی MTM که در زمینه تیونینگ خودروها تخصص ویژه ای دارد طی یکی از پروژه های خود به سراغ خودرو زیبای آئودی R8 رفته است و این خودرو را برای مشتریانی که در پی متمایز نشان دادن خود هستند، بروزرسانی کرده است.
2
محصول شرکت MTM بر پایه مدل V10 آئودی R8 شکل گرفته است و با بدنه کرومی خود به راحتی در جلب توجه مردم موفق عمل می کند. این خودرو به پیشرانه ای جدید مجهز شده و شاهد تغییرات مختلف دیگر نیز بوده است. بنابر اعلام MTM، این خودرو منحصر به فرد که برای حضور در خیابان ها نیز مشکلی ندارد با صندلی های فیبر کربنی که چرم مگنولیا آنها را پوشش داده است، رینگ های آلیاژی و سیستم انتقال نیرو شش سرعته تقویت شده همراهی می شود.
3
شرکت MTM پیشرانه ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر خورجینی استاندارد آئودی R8 را با یک نمونه قدرتمندتر تویین توربوشارژ ۵ لیتری تعویض کرده است که توانایی تولید ۸۰۲ اسب بخار نیرو را دارد. بر همین اساس، دست پرورده جدید MTM قادر است در ۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده، در ۹.۳۷ ثانیه از مرز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت عبور کرده و در ۱۹.۴۲ ثانیه به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. بیشینه سرعت این خودرو نیز برابر با ۳۵۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
4
البته برای آن که تجربه ای منحصر به فرد از سواری با یک آئودی R8 متمایز داشته باشید باید هزینه ۵۰۰ هزار یوروئی (۵۶۸,۹۷۵ دلار) آن را نیز بپردازید. شرکت MTM به طور کامل قطعات بدنه را جدا کرده و آنها را جلا داده است. این فرآیند به تنهایی بیش از ۷۰۰ ساعت کار را برای تیم این شرکت به همراه داشته و می تواند هزینه بالایی که برای خرید این خودرو می پردازید را توجیه کند. البته بدنه کرومی شاید موجب شود تا دیگر بهبودهای دیداری صورت گرفته مانند جلوپنجره جدید و اسپویلر قابل تنظیم عقب را فراموش کنید. بدون تردید، با خرید خودرو تیونیگ شده توسط MTM سوپراسپرتی شگفت انگیز در اختیار خواهید داشت که شما را در کانون توجه قرار می دهد.
5

N (2)

9

8

7

6

1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا