راز مخفی زنی که پسران جوان را از بالای دیوار به منزلش می برد

موبنا – سرهنگ “عبدالعی روانبخش” فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: با کسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد اخاذی در سطح شهر کرمان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات مأموران از شاکی و نحوه انجام اخاذی مشخص شد وی که یک پسر جوان است که …

موبنا – سرهنگ “عبدالعی روانبخش” فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: با کسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد اخاذی در سطح شهر کرمان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مأموران از شاکی و نحوه انجام اخاذی مشخص شد وی که یک پسر جوان است که توسط خانواده ای مورد اخاذی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: طبق اظهارات متهم و شواهد موجود، این شخص در حال تردد در خیابان بوده که خانمی جلوی وی را می گیرد و با اعلام اینکه کلیدهایش جا مانده از وی درخواست می کند در خانه را برایش باز کند.

سرهنگ روانبخش ادامه داد: پس از بالا رفتن پسر جوان از در و در حالی که وی داخل حیاط بوده عده ای از راه می رسند و وی را به جرم رابطه نامشروع با آن خانم مورد ضرب و شتم و اخاذی قرار داده و با خودرو از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش های شبانه روزی مأموران افزود: روز گذشته با اطلاعات بدست آمده و با یک سری اقدامات تخصصی، اعضاء این باند شامل پنج مرد و یک زن شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ روانبخش گفت: اموال مسروقه شامل تلفن همراه و مقادیری وجه نقد از خودروی متهمان کشف و اعضاء باند که در ابتدا منکر هرگونه اخاذی بودند در بازجویی های تخصصی پلیس و در مواجهه با شواهد موجود لب به اعتراف گشودند و به انجام اخاذی برنامه ریزی شده اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده این باند و سایر جرائم اعضاء آن در جریان است.

وی در خاتمه از شهروندان خواست تا از اعتماد بیجا به افراد ناشناس بپرهیزند و زمینه سوء استفاده های احتمالی را کاهش دهند.

 منبع:برنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا