حمله یک زن به ماشین زندان برای فراری دادن شوهر

موبنا – این زن وقتی بچه اش را در زندان به دنیا آورد از شوهرش طلاق گرفت. عصر دوم فروردین ماه امسال ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در جریان زورگیری ۳ پسر جوان در خیابان نفت شمالی خیابان هفتم قرار گرفتند و تیمی ازماموران برای بررسی های ابتدایی به محل سرقت اعزام شدند. ماموران در تحقیقات …

موبنا – این زن وقتی بچه اش را در زندان به دنیا آورد از شوهرش طلاق گرفت.
عصر دوم فروردین ماه امسال ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در جریان زورگیری ۳ پسر جوان در خیابان نفت شمالی خیابان هفتم قرار گرفتند و تیمی ازماموران برای بررسی های ابتدایی به محل سرقت اعزام شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که ۳ جوان سوار بر موتور پالس مشکی جلوی راه پسر جوان را گرفته و با تهدید چاقو اقدام به دزدیدن گوشی موبایل و پول کرده اند.
تحقیقات درمحل سرقت ادامه داشت که ماموران در جریان سرقت مشابه دیگری در میدان مینا در منطقه میرداماد قرار گرفتند و مشخص شد همان ۳ جوان موتور سوار پسر نوجوانی را هدف قرار داده و گوشی موبایل ، پول و کوله پشتی اش را به سرقت برده اند.
بدین ترتیب ماموران طرح مهار و گشت زنی را در منطقه به صورت ویژه به اجرا درآوردند تا اینکه تیم پلیسی در خیابان ظفر به ۳ جوان موتور سوار که پلاک موتورشان را مخدوش کرده بودند مشکوک شدند و ۳ پسر جوان نیز با دیدن ماموران تصمیم به فرار گرفتند.
فرار دزدان زمان زیادی طول نکشید و ماموران خیلی زود موفق به دستگیری ۳ پسر جوان شدند و در بازرسی از آنها ۶ گوشی موبایل و کوله پشتی پسر نوجوان به دست آمد.
زورگیر جوان به دستور بازپرس ایرد موسوی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و خیلی زود مشخص شد که سردسته باند همان محسن ۲۳ ساله است که ۲ سال پیش زمانیکه به خاطر سرقت دستگیر می شود در زمان انتقال به زندان، خاله و همسرش برای فراری دادن او نقشه ای را طراحی کرده بودند.
خاله و همسر محسن با حمله به خودروی مامور بدرقه زندان و استفاده از گاز اشک آور موفق به فراری دان محسن شده بودند که مامور بدرقه در آخرین لحظه به در خودروی فراری آویزان شد و شلوغی و ترافیک خیابان باعث توقف آنها می شود و رهگذران با دیدن این صحنه به کمک پلیس آمده و محسن و همسرش را دستگیر کرده اند.
در این مرحله ماموران پی بردند زن محسن با گذشت ۶ ماه زندان به خاطر باردار بودنش با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است و محسن نیز پس از ۲۲ ماه حبس اوایل بهمن ماه از زندان آزاد شده است.
محسن ۲۳ ساله در اعترافاتش گفت: در زندان بودم که دخترم به دنیا آمد و همسرم نیز از من طلاق گرفت و دخترم را پیش مادربزرگش گذاشت، پس از آزادی بیکار بودم و به پول نیاز داشتم به همین خاطر ماجرای سرقت از نوجوانان را به ۲ تن از دوستانم پیشنهاد دادم که آنها نیز پذیرفتند و روزی ۳ بار دست به دزدی می زدیم که در این مدت حدود ۱۰۰ گوشی قاپیدیم.
وی افزود: گوشی های سرقتی را به میدان شوش می بردیم و به قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان می فروختیم و پولش را بین هم تقسیم می کردیم.
بنا به این گزارش، بازپرس ایرد موسی پس از اعترافات متهمان دستور داد تا آنها برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا