برانکو فرمول قهرمانی پرسپولیس را فاش کرد

موبنا – برانکو ایوانکوویچ پس از حضور در نشست خبری خبرنگاران ابتدا برایش دست زدند، او پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: نیازی نیست عرض کنم که چقدر خوشحالیم بعد از این برد باشکوه در چنین بازی بزرگی، شادی بالاتر از این نیست که در چنین فضایی پیروز …

موبنا – برانکو ایوانکوویچ پس از حضور در نشست خبری خبرنگاران ابتدا برایش دست زدند، او پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: نیازی نیست عرض کنم که چقدر خوشحالیم بعد از این برد باشکوه در چنین بازی بزرگی، شادی بالاتر از این نیست که در چنین فضایی پیروز شویم.

برانکو ادامه داد: همه از دربی لذت بردیم البته عصبانیت زیادی هم بر بازی حاکم بود. اما ما پیروز شدیم و یک برد پرگل و باشکوه را به هوادارانمان تقدیم کردیم. مستحق این برد بودیم و به جایی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم. ۴ هفته دیگر باقی مانده نباید به خاطر این پیروزی جوگیر شویم. چون ۴ بازی دیگر در پیش داریم و بازیکنانم می‌دانند که ۴ بازی سخت را داریم.

وی ادامه داد: ما باید فصل را اینگونه پایان ببریم. آنچه مهم است این است که در پیروزی در دربی بازیکنان نقش مهمی را داشتند. من از صمیم قلب به آنها تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. آنها با حضورشان و انگیزه زیادی که داشتند به این پیروزی رسیدند.

وی در مورد اینکه مشکل پنالتی در پرسپولیس همچنان وجود دارد، اظهار داشت: مشکل پنالتی در تیم ما هنوز است. ما اگر گل چهارم را نمی‌‌زدیم بازی مساوی نمی‌شد بلکه نتیجه ۳ بر ۲ می‌شد. موقع پنالتی تقصیر من بود که از قبل از بازی زننده پنالتی را تعیین نکردم و در این مورد یک مقدار عدم تفاهم به وجود آمد. یعنی به طور خاص نگفتم حتما طارمی پنالتی را بزند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در ۱۰-۱۵ روز اخیر طارمی هر روز پنالتی می‌زند و طبیعی است که همچنان یکی از زنندگان پنالتی ما مهدی طارمی است. او ضربه را خوب زد ولی رحمتی هم یکی از بهترین‌‌ها است و می‌دانست طارمی تحت فشار است.

برانکو در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش با این نتیجه پیروز شود، گفت: هیچ وقت به این فکر نمی‌کنم که با چه اختلاف گلی برنده شویم بلکه ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. یک بار یک بر صفر یک بار ۲ بر صفر و یک بار با ۴ گل برنده می‌شویم. هدف ما از آماده‌سازی فقط برای برد، برد و برد است.

وی یادآور شد: امروز تیمی را بردیم که از ابتدای فصل تا به امروز در صدر جدول قرار داشت. آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند و کسی نمی‌توانست پیش‌بینی این نتیجه را داشته باشد. به تیمم اطمینان داشتم و بازیکنان هم به توان خودشان اعتقاد داشتند. یک بار دیگر شخصیت و انگیزه خودشان را نشان دادند و مشخص شد چقدر هواداران خود را به عنوان یار دوازدهم دوست می‌دارند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه عملکرد داور چطور بود، اظهار داشت: در مورد داوری نظری ندارم و نمی‌خواهم کار خودمان را در گذشته توسط داور توجیه کنم. اشتباهاتی در گذشته اتفاق افتاده و ما این مسئله را حمل بر آینده قرار نمی‌دهیم. بارها گفته‌ام قول قهرمانی نمی‌دهیم. بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن در حالی که یک امتیاز داشتیم و در رده شانزدهم بودیم گفتم برای قهرمانی می‌جنگیم. ۴ بازی سخت مانده و قطعا هنوز به قهرمانی هم نزدیک نشدیم اما در مسیر بسیار خوبی قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانم بگویم بله ما می‌توانیم برای قهرمانی تلاش کنیم. مدیریت، بازیکنان و ما همه برای قهرمانی می‌جنگیم.

برانکو در مورد اینکه فرمول پرسپولیس برای قهرمانی چیست، گفت: فرمول ساده است باید همه بازی‌ها را ببریم تا همچنان در صدر جدول بمانیم و تیمی به ما نرسد. اما شما می‌دانید که همه مقابل پرسپولیس طور دیگری بازی می‌کنند و با سرعت ۲۰۰ کیلومتر مقابل ما ظاهر می‌شوند اما ما آمادگی کامل داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه معجزه‌ای در پرسپولیس انجام دادید که این تیم از رده شانزدهم به صدر جدول رسیده‌ گفت: دلیل این مسئله ثباتی است که در باشگاه بود. شروع سختی داشتیم. بعد از بازی با ذوب‌آهن که ۲ بر یک باختیم ۵۰۰ هوادار سر تمرین آمدند و ما را حمایت کردند. آنها بازیکنان ما را شناخته بودند که چه کیفیتی دارند. بازیکنان ما هم به آنها خوشبینی دادند و در نهایت همه با هم کار کردیم تا بتوانیم از آن بحران خارج شویم.

وی افزود: دکتر طاهری هم اجازه نداد مسائل حاشیه‌ای برای تیم به وجود بیاید. با تلاش و کار و پیوستگی تمرینات به اینجا رسیدیم. ۲۰ بازی بدون باخت را پشت سر گذاشتیم و صدرنشین شدیم. بابت این برد به طاهری هم تبریک می‌گوییم. بازیکنان با ارزش‌ترین هدیه تولدش را به او تقدیم کردند.

برانکو در مورد منتقدان گفت: منتقد همیشه خواهد بود. این مسئله عادی است. همه جای دنیا هم هست اما وظیفه ما این است که با کار و تلاش به موفقیت برسیم و انتقادها را تا جایی که می‌توانیم کم کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تاثیر مرگ هادی نوروزی در این تیم گفت: قطعا درگذشت هادی یک شوک بزرگ بود. واقعا زمان زیادی لازم داشتیم تا حواس‌مان را جمع کنیم و دوباره به کار عادی‌مان برگردیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دینی را که به هادی و خانواده‌اش داریم ادا کنیم. پسر هادی امروز در جمع ما حضور داشت و به او خوشامد گفتیم و همیشه به او خوشامد می‌گوییم زیرا هادی جزئی از خانواده ماست.

به گزارش فارس، بعد از نشست باز هم خبرنگاران برای برانکو دست زدند و سپس با او عکس سلفی گرفته و به او گل های قرمز هدیه دادند.

 منبع:راه دانا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا