HTC 10 پیش از ورود به بازار ۱۰۰ دلار ارزان شد

موبنا، میثم لطفی – این گوشی هوشمند پرقدرت و پیشرفته ۶۹۹ دلار قیمت دارد و اگرچه ممکن است برخی کاربران قیمت مذکور را گران بدانند، ولی باید توجه داشت شکل ظاهری و امکانات داخلی این محصول همه کاربران را مجاب می‌کند که HTC 10 گران نیست. چند روز قبل منابع آگاه اعلام کردند که برای …

موبنا، میثم لطفی – این گوشی هوشمند پرقدرت و پیشرفته ۶۹۹ دلار قیمت دارد و اگرچه ممکن است برخی کاربران قیمت مذکور را گران بدانند، ولی باید توجه داشت شکل ظاهری و امکانات داخلی این محصول همه کاربران را مجاب می‌کند که HTC 10 گران نیست.

چند روز قبل منابع آگاه اعلام کردند که برای این گوشی هوشمند تخفیف در نظر گرفته شده است و هم‌اکنون دو شرکتی که پیش‌فروش HTC 10 را انجام می‌دهند، آن را با تخفیف ۱۰۰ دلاری عرضه می‌کنند. بر این اساس کاربران می‌توانند محصول یاد شده را با قیمت ۵۹۹ دلار پیش‌خرید کنند.

HTC10-1

شرکت HTC هم‌اکنون تصمیم گرفته است به صورت رسمی این تخفیف را لحاظ کند و بر این اساس اعلام کرده است کلیه کاربرانی که HTC 10 را با قیمت ۶۹۹ دلار پیش‌خرید کردند، می‌توانند ۱۰۰ دلار دریافت کنند.

مرکز پشتیبانی HTC در صفحه رسمی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر این خبر را اعلام کرد و توضیح داد مشکلات مالی آنها باعث شده است تا این شرکت تایوانی تخفیف ۱۰۰ دلاری را در نظر بگیرد و از این طریق بتواند تعداد بیشتری از این گوشی‌ها را به فروش برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا