پیشنهادهای فوق‌العاده سونی برای پیش‌فروش Xperia X

موبنا، میثم لطفی – بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در وبلاگ Xperia Blog، کاربرانی که برای خرید این گوشی‌ها پیش‌ثبت‌نام کرده باشند این روزها یک ایمیل از شرکت سونی دریافت می‌کنند که از طریق آن می‌توانند پیش‌خرید را انجام دهند. در این پست الکترونیکی گفته شده است کاربرانی که یکی از سه گوشی هوشمند …

موبنا، میثم لطفی – بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در وبلاگ Xperia Blog، کاربرانی که برای خرید این گوشی‌ها پیش‌ثبت‌نام کرده باشند این روزها یک ایمیل از شرکت سونی دریافت می‌کنند که از طریق آن می‌توانند پیش‌خرید را انجام دهند.

در این پست الکترونیکی گفته شده است کاربرانی که یکی از سه گوشی هوشمند Xperia X، Xperia XA یا Xperia Ear را خریداری کنند، یک پیشنهاد فوق العاده دریافت خواهند کرد.

sony xperia x (3)

هنوز به درستی شخص نشده این پیشنهاد فوق العاده و تخفیف‌های مربوط به آن چه چیز خواهد بود. احتمال می‌رود علاوه بر کاهش قیمت این محصولات، سونی قصد دارد برخی لوازم جانبی را هم به صورت رایگان به کاربران بدهد.

هنوز به درستی مشخص نشده است برای افرادی که Xperia X Performance را پیش‌خرید می‌کنند چه تخفیف‌هایی را در اختیار می‌گیرند. به هر حال، قرار است به زودی سه مدل جدید گوشی هوشمند Xperia X در مرحله نخست وارد آمریکا شوند.

سونی تصمیم دارد این گوشی‌ها را به صورت قفل نشده و بدون قرارداد مخابراتی عرضه کند و در این زمینه هنوز با هیچ یک از اپراتورهای آمریکایی قراردادی منعقد نشده است تا آنها را عرضه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا