اطلاعاتی از پروژه محرمانه تغییر چهره App Store اپل

موبنا، میثم لطفی – در این به‌روزرسانی قابلیت‌های جدید در اختیار کاربران موبایلی اپل قرار می‌گیرد که یکی از آنها به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری امکان می‌دهد با پرداخت مبالغ مشخص بهشرکت اپل، بتوانند اپلیکیشن‌های جدید خود را در رتبه‌های بالای لیست جست‌وجو شده توسط کاربر قرار دهند. این نوع قابلیت پرداختی که مانند جست‌وجوگر اینترنتی گوگل …

موبنا، میثم لطفی – در این به‌روزرسانی قابلیت‌های جدید در اختیار کاربران موبایلی اپل قرار می‌گیرد که یکی از آنها به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری امکان می‌دهد با پرداخت مبالغ مشخص بهشرکت اپل، بتوانند اپلیکیشن‌های جدید خود را در رتبه‌های بالای لیست جست‌وجو شده توسط کاربر قرار دهند.

این نوع قابلیت پرداختی که مانند جست‌وجوگر اینترنتی گوگل عمل می‌کند، به شرکت اپل امکان می‌دهد از فروشگاه اینترنتی App Store درآمد بیشتری به دست آورد. این شرکت هم‌اکنون ۳۰ درصد درآمدهای خود را از اپلیکیشن‌های پولی و فروش محصولات مختلف داخل اپلیکیشن‌ها به دست می‌آورد.

is-apple-losing-its-grip-on-app-store-security--efdbbc9be1

به گفته بلومبرگ، تغییر چهره فروشگاه App Store یک پروژه محرمانه در اپل محسوب می‌شود و ۱۰۰ کارمند این شرکت در شرایط ویژه روی آن فعالیت می‌کنند. برخی از این کارمندان از پروژه iAd به این برنامه  اضافه شده‌اند.

شرکت اپل برای آنکه توجه بیشتری از توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری جلب کند، تصمیم گرفته‌ است قابلیت‌های جست‌وجوی اپلیکیشن‌ها را برای کاربران ارتقا دهد.

gsmarena_001

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا