واردات و تولید همزمان پوشاک ایتالیایی در ایران

موبنا – کلودیو مارنزی رییس فدراسیون مد ایتالیا با اشاره به اینکه معرفی تولیدکنندگان پوشاک ایران به بازار ایتالیا از بحثهای جدی دو کشور است ، افزود : ورود طراحان ماهر ایرانی به ایتالیا و فعالیت این گروه در برندهای مطرح این کشور از دیگر اتفاقاتی است که در آینده انجام می شود. وی همکاری …

موبنا – کلودیو مارنزی رییس فدراسیون مد ایتالیا با اشاره به اینکه معرفی تولیدکنندگان پوشاک ایران به بازار ایتالیا از بحثهای جدی دو کشور است ، افزود : ورود طراحان ماهر ایرانی به ایتالیا و فعالیت این گروه در برندهای مطرح این کشور از دیگر اتفاقاتی است که در آینده انجام می شود.

وی همکاری ایران و ایتالیا را در بخش پوشاک برای هر دو کشور سودمند دانست و تصریح کرد: واردات کالای تمام شده ایتالیایی به ایران و تولید و سرمایه گذاری از طرف شرکتهای ایتالیا در ایران دو اتفاق مهم است که باید همزمان انجام شود.

رئیس فدراسیون مد ایتالیا همکاری دو کشور را سبب رشد کیفیت پوشاک در ایران اعلام کرد و افزود:‌ آموزش در ایران بسیار مهم است که این برنامه با کمک دانشکده های ایران و شرکتهای ایتالیایی انجام خواهد شد.

مارنزی با اشاره به اینکه ایرانیان در سفرهای خارجی خود ۵ میلیارد یورو خرید می کنند ، داد: حضور شرکت های ایتالیا در ایران سبب ایجاد ارزش افزوده در داخل ایران، ایجاد خرده‌فروشی ، بهبود وضعیت مالی و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان خواهد شد که این روند افزایش کیفیت تولید در ایران را در پی دارد.

وی با اشاره به وجود ۴۷ هزار شرکت تولید کننده پوشاک با ۵۰۰ هزار کارگر و ۵۰ میلیارد یورد گردش مالی در ایتالیا در بخش پوشاک گفت:‌همه شرکت های بزرگ و کوچک ایتالیایی تحت پوشش یک انجمن هستند زیرا شرکتهای بزرگ برای تامین برخی نیازهای خود به شرکتهای کوچک نیاز دارند و این روندی است که باید در ایران نیز اجرا شود.

رئیس فدراسیون مد ایتالیا با اشاره به اجرای تفاهم نامه امضا شده بین صنعت پواشک ایران و ایتالیا در روزهای آینده ادامه داد:‌ اولین بند این تفاهم نامه آموزش، انتقال تکنولوژی و دانش است.

وی اظهار داشت : در ایتالیا همه اشخاص، شرکت ها و پلیس مالیاتی از طریق اینترنت به ترازنامه های مالیاتی دسترسی دارند.

کلودیو مارتزی با اشاره به اینکه همه شرکت ها باید تراز نامه مالیاتی داشته باشند، افزود: در ایتالیا به سه شکل فروش و گردش مالی شرکت ها، سود شرکت ها و برای کارمندان مالیات پرداخت می شود.

وی این نوع پرداخت مالیات ها را مالیات مستقیم اعلام کرد و گفت: ایتالیایی ها و فرانسوی ها بیشترین مالیات را در اروپا پرداخت می کنند.

رئیس فدراسیون مد ایتالیا با اشاره به وجود مالیات غیرمستقیم در این کشور ادامه داد : این مالیات شامل ارزش افزوده است که در ایران ۹ درصد و در ایتالیا ۲۲ درصد است که در زمان صادرات بازگردانده می شود.

 منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا