حال می کنم با این پرسپولیس!

موبنا – علی پروین در جریان حضور امروز خود در محل تمرین سرخپوشان که به دعوت و با همراهی علی اکبر طاهری صورت گرفت، در جلسه‌ای کوتاه با برانکو ایوانکوویچ شرکت کرد. در جریان این ملاقات پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، مصطفی قنبرپور و کریم باقری هم حضور داشتند. علی پروین خطاب به برانکو …

موبنا – علی پروین در جریان حضور امروز خود در محل تمرین سرخپوشان که به دعوت و با همراهی علی اکبر طاهری صورت گرفت، در جلسه‌ای کوتاه با برانکو ایوانکوویچ شرکت کرد. در جریان این ملاقات پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه، مصطفی قنبرپور و کریم باقری هم حضور داشتند.

علی پروین خطاب به برانکو گفت: این پرسپولیس را که می بینم لذت می‌برم. یاد تیم دهه ۶۰ خودمان می‌افتم که یک تیم جنگنده بود. رفاقت در این تیم هم کاملا به چشم می‌آید. یکی دریبل می‌خورد، دو، سه نفر پشت سرش در می‌آیند که توپ را بگیرند.

برانکو هم متقابلا با تشکر از حضور علی پروین که در یک روز بارانی در محل تمرین حضور پیدا کرد، اظهار داشت: حضور شما به عنوان کسی که از اسطوره‌های باشگاه هستید باعث قوت قلب تیم و باعث افزایش روحیه است.

علی پروین سپس در جمع بازیکنان تیم حضور پیدا کرد که در سالن بدنسازی حضور داشتند و بعد از سلام و احوالپرسی با سرخپوشان گفت: قدر این روزها، همدیگر و تیم خوبی که دارید را بدانید. این تیم از هر نظر معیارهای یک تیم خوب را دارد و فوتبالی بازی می‌کند که همه لذت می‌برند. من برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.

 منبع: افکارنیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا