واکنش جالب وزیر ورزش عراق به اظهارات ضد ایرانی سعودی‌ها

موبنا – پس از مشخص شدن قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همگروه نشدن ایران با عربستان موضوع دیگری مطرح شده است و آن میزبانی ایران برای عراق است که همگروه عربستان و امارات است. فدراسیون عراق رسما پیش از این اعلام کرده بود ایران را دوباره برای میزبانی این مرحله از جام‌جهانی …

موبنا – پس از مشخص شدن قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همگروه نشدن ایران با عربستان موضوع دیگری مطرح شده است و آن میزبانی ایران برای عراق است که همگروه عربستان و امارات است.

فدراسیون عراق رسما پیش از این اعلام کرده بود ایران را دوباره برای میزبانی این مرحله از جام‌جهانی انتخاب کرده است و شرط گذاشته که اگر عربستان برای بازی با آنها به ایران نیاید در این صورت باید بازی خانگی آنها نیز به کشوری بی‌طرف منتقل شود.

فدراسیون عربستان امروز خبر داد که موضع آنها درباره بازی کردن در ایران فرق نکرده است و آنها هرگز به ایران نمی‌آیند و حاضرند برای بازی به عراق بیایند.

در این راستا عبدالحسین عبطان وزیر ورزش و جوانان عراق به درخواست سعودی‌ها پاسخ داد و در مصاحبه با شبکه الکوره العراقیه گفت: اگر عربستان و امارات حاضر نمی‌شوند به ایران برای بازی با ما بیایند، مشکلی نیست همچنان که خودشان گفتند ما آماده میزبانی از آنها در عراق هستیم. ورزشگاه تازه افتتاح شده کربلا آماده پذیرایی از آنها است.

وی افزود: در این شرایط از امارات و عربستان درخواست می‌کنیم که برای رفع تعلیق از ورزشگاه‌های عراق همکاری کنند تا بتوانیم از تمام تیم‌ها در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در عراق میزبانی کنیم.

 منبع: دانشجو  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا