آماده‌باش سپاه خوزستان به تمام نیروها

موبنا – معاون اجرایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: در صورتی‌ که استانداری خوزستان برای حضور سپاه پاسداران در صحنه امداد‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده و گرفتار آب‌گرفتگی اعلام نیاز کند، سپاه استان خوزستان به‌طور کامل آماده خدمت‌رسانی است. سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی با اشاره به خبر دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به …

موبنا – معاون اجرایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: در صورتی‌ که استانداری خوزستان برای حضور سپاه پاسداران در صحنه امداد‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده و گرفتار آب‌گرفتگی اعلام نیاز کند، سپاه استان خوزستان به‌طور کامل آماده خدمت‌رسانی است.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی با اشاره به خبر دستور فرمانده کل سپاه برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اظهار داشت: سپاه استان خوزستان با تمامی ظرفیت و امکانات اعم از هوایی، زمینی و دریایی آمادگی کامل دارد که به‌محض اعلام استانداری خوزستان در مواقع ضروری، کمک‌رسانی را انجام دهد و تمامی مجموعه در حال حاضر در آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به آمادگی سپاه‌های شهرستانی افزود: اگر تمامی شهرستان‌ها اعلام وضعیت قرمز کنند، بسیج با تمام قوای خود به کمک مردم می‌شتابد.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان بیان کرد: نیروهای بسیج در همه حوزه‌ها و در تمام شهرستان‌های استان خوزستان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان خوزستانی هستند و خوشبختانه هیچ کمبودی از نظر امکانات نیز وجود ندارد.

حاجتی در پاسخ به سؤال تسنیم درباره خدمت‌رسانی سپاه در شهرستان شوش و مناطق آسیب‌دیده آن گفت: با توجه به اینکه در شهرستان شوش سیل آمده ‌‌و محور شوش ــ اندیمشک نیز مسدود شده بود، مسئولان شهرستان شوش کمکی را از ما درخواست نکردند و خودشان مشکل به وجود آمده را برطرف کردند.

وی افزود: فرمانده سپاه و مسئولان سپاه شوش به‌همراه بسیجیان شهرستان شوش با حضور در صحنه مشغول مدیریت امداد‌رسانی و همکاری با ارگان‌های امدادی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به احتمال بروز مشکل‌ و کمک نیروهای سپاه گفت: ‌تمام تیم‌های امدادی ‌آماده شده‌اند‌ و از قبل برای آنها برنامه‌ریزی شده تا در کم‌ترین زمان و در اسرع وقت بتوانیم خود را به محل حادثه برسانیم و کمک‌رسانی کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: به‌طور کلی در صورت بروز هرگونه مشکلی از جمله آب‌گرفتگی و سیل در راه‌ها و جاده‌های خوزستان، سپاه استان خوزستان با تمام نیرو امکانات آماده خدمت‌رسانی هستند و حتی قایق‌های سپاه نیز برای خدمات امدادی احتمالی در سیل کاملاً آماده هستند.

 منبع: تسنیم  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا