خسارت ۱۳۰ میلیارد ریالی سیل به مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد

موبنا – سیدعلی وفایی مقدم افزود: بر اثر این بارش ها خسارت ۱۳۰میلیارد ریالی به مناطقی از استان وارده شده است. وی بیان کرد: متاسفانه امروز در شهرستان بهمئی بعلت بارش تگرگ خسارات زیادی به بخش کشاورزی و زراعت مردم این شهرستان وارد شده است. مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بارش …

موبنا – سیدعلی وفایی مقدم افزود: بر اثر این بارش ها خسارت ۱۳۰میلیارد ریالی به مناطقی از استان وارده شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه امروز در شهرستان بهمئی بعلت بارش تگرگ خسارات زیادی به بخش کشاورزی و زراعت مردم این شهرستان وارد شده است.

مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بارش تگرگ شدید همچنین در دو شهرستان بویراحمد و چرام نیز خسارات زیادی به درختان میوه ای وارد شده است که میزان خسارات وارده در حال بررسی است.

وفایی مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه این سامانه بارشی همچنان در استان فعال و رگباری است انتظار داریم در مسیر حاشیه رودخانه ها کمتر عبور کنند و مراقبت لازم را بعمل آورند.

نوشته های مشابه

وی ادامه داد: در شهرستان چرام بعلت صاعقه بخشی از عشایر این شهرستان دچار خسارت شده اند و تعدادی از دام های آنها از بین رفته است.

همچنین ولی بهره مند، رئیس مرکز پایش اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب بیشترین میزان بارش در شبانه روز گذشته با ۸۰ میلی متر مربوط به شهرشتان لنده است.

بهره مند افزود: در شهرهای یاسوج بیش از ۳۹.۷، لیکک۵۸، سی سخت ۶۲.۳، قلعه رئیسی ۶۹، دهدشت۳۶.۸، باشت ۲۲، چرام ۳۵ و ایستگاه امامزاده جعفر ۱۵ میلی متر باران بارید .

وی اضافه کرد: کمترین میزان بارش در این مدت مربوط به دوگنبدان با حدود ۹.۷میلی متر بوده است.

به گزارش ایسنا، از بامداد روز سه شنبه، ۲۴ فروردین ماه سامانه بارشی وارد جو استان کهگیلویه و بویراحمد شده که هواشناسی استان اعلام کرده تا اواخر روز جمعه به شکل رگباری ادامه خواهد داشت که در برخی نقاط استان شدت بارش ها شدید است. وزرش باد قابل ملاحظه همراه با بارش تگرگ همراه با این سامانه بارشی پیش بینی شده است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا