آيا نکسوس ۷ پی می‌ تواند تعداد فروش گوشی های هوشمند هواوی را به ۱۴۰ میلیون دستگاه برساند؟

موبنا – نکسوس ۶ پی موفقیت بزرگ برای هواوی به شمار می‌رود چرا که گوشی خوش ساخت با اندروید خام بود که به نوعی چهره‌ی هواوی را در کشورهای آمریکایی بهتر کرد و باعث شناخته‌تر شدن این برند در کشورهای مذکور شد. حالا هواوی با ثبت نام تجاری هواوی ۷ پی به نظر می‌رسد تمایل دارد …

موبنا – نکسوس ۶ پی موفقیت بزرگ برای هواوی به شمار می‌رود چرا که گوشی خوش ساخت با اندروید خام بود که به نوعی چهره‌ی هواوی را در کشورهای آمریکایی بهتر کرد و باعث شناخته‌تر شدن این برند در کشورهای مذکور شد. حالا هواوی با ثبت نام تجاری هواوی ۷ پی به نظر می‌رسد تمایل دارد بار دیگر با گوگل همکاری کند.

نکسوس 7 پی

به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد تا با معرفی ۷ پی و گوشی‌های بالارده‌ی دیگر، به تعداد فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند برسد. این شرکت پیش‌بینی فروش ۶۱.۶ میلیون دستگاه را در سال ۲۰۱۶ داشته و نکسوس ۷ پی می‌تواند در این راه کمک بزرگی به این شرکت چینی بکند.

هواوی پیش‌بینی درآمد ۳۰ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۶ و ۴۰ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۸ را کرده است. بخشی از نقشه‌ی راه هواوی شامل عرضه‌ی بیشتر گوشی‌های میان‌رده و بالارده در بازارهای آمریکا است تا بتواند وارد این بازارها نیز بشود.

 منبع: زومیت | نویسنده: میعاد بافراست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا