Moly PcPhone W6 با ویندوز ۱۰ موبایل و ویژگی کانتینیوم معرفی شد

موبنا – شرکت Coship که یک شرکت چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند است و پیش از این مدل Moly X1 را با ویندوز ۱۰ موبایل به بازار عرضه کرده بود، اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل بالارده Moly PcPhone W6 است. این گوشی هوشمند که البته اسم چندان ساده‌ای هم ندارد …

موبنا – شرکت Coship که یک شرکت چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند است و پیش از این مدل Moly X1 را با ویندوز ۱۰ موبایل به بازار عرضه کرده بود، اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل بالارده Moly PcPhone W6 است. این گوشی هوشمند که البته اسم چندان ساده‌ای هم ندارد به نمایشگر ۶ اینچی مجهز است و قرار است طبق برنامه تعیین شده طی ماه‌های آتی در سال ۲۰۱۶ با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

البته برخی معتقدند که این گوشی همان مدل Mouse Computer MADOSMA Q601 است که پیش از این فقط در ژاپن به فروش می‌رسید. به نظر می‌رسد شرکت Coship برای بازار امریکا نیز خود را مهیا کرده است و پس از این که مدل Moly X1 را در این کشور عرضه کرد حالا قصد دارد تا مدل Moly PcPhone W6 را نیز در امریکا به فروش برساند.

Moly PcPhone W6 به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷ با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی هوشمند و دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن برای تهیه تصاویر سلفی تعبیه شده است. همچنین Coship باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی را برای تامین انرژی گوشی‌ هوشمند جدید خود در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند از دو سیم کارت و همچنین از ویژگی کانتینیوم ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می‌کند.

 منبع: زومیت | نویسنده: محسن کریمی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا