راز ۱۵ ساله گم شدن زن جوان بر ملا شد+جزئیات

موبنا – در سال ۱۳۸۰ یک مورد قتل عمد زن جوانی در شهرستان دماوند به وقوع پیوست و از سوی فرد ناشناسی به فرماندهی این شهرستان اعلام شد. این پرونده در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت تا این‌که متهم اصلی پرونده مرد به نام علی بود، دستگیر و تحت بازجویی‌ قرار گرفت …

موبنا – در سال ۱۳۸۰ یک مورد قتل عمد زن جوانی در شهرستان دماوند به وقوع پیوست و از سوی فرد ناشناسی به فرماندهی این شهرستان اعلام شد.

این پرونده در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت تا این‌که متهم اصلی پرونده مرد به نام علی بود، دستگیر و تحت بازجویی‌ قرار گرفت که به دلیل نبود ادله کافی از سوی مقام قضایی آزاد شد.

پیگیری پلیس ادامه داشت و چنیدن متهم دیگر نیز در رابطه با این پرونده شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفتند ولی بازهم تمام استدلال‌های پلیس به علی ختم می‌شد.

پس از ۱۵ سال مجدد ماموران انتظامی شهرستان دماوند با ادله و مستندات جدیدی متهم اصلی پرونده(علی) را دوباره دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ شیخ‌مراد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجه با ادله انکار ناپذیر به قتل زن جوان اعتراف کرد و بیان داشت که به خاطر اختلافات قبلی در زمان دیدار ، مقتول را با ضرباتی به سرش از پای درآورده و جسدش را از بالای پل به داخل رودخانه انداخته است.

گفتنی است؛ متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 منبع:باشگاه خبرنگاران جوان  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا