دزدان خانه خانم مجری دستگیر شدند +عکس

موبنا – ۲۳ فروردین امسال مردی با کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد تماس گرفت و از دستبرد دزدان به خانه‌اش در محله توانیر تهران خبر داد. ماموران با حضور در آنجا متوجه شدند خانه مربوط به یک زن مجری و شوهرش است. تحقیقات نشان می‌داد این زوج پس از بازگشت از مهمانی متوجه سرقت از خانه‌شان شده‌اند. …

موبنا – ۲۳ فروردین امسال مردی با کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد تماس گرفت و از دستبرد دزدان به خانه‌اش در محله توانیر تهران خبر داد. ماموران با حضور در آنجا متوجه شدند خانه مربوط به یک زن مجری و شوهرش است. تحقیقات نشان می‌داد این زوج پس از بازگشت از مهمانی متوجه سرقت از خانه‌شان شده‌اند.

ماموران در بازرسی از دوربین مداربسته این مجتمع، تصویر سه مرد را به دست آوردند. در ادامه پرونده با دستور احمدی، بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در ادامه تحقیقات دو روز پیش زمانی که سارقان قصد سرقت خانه دیگری را داشتند و لباس‌های سرقتی شوهر خانم مجری تلویزیون را به تن داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و گفتند به طور اتفاقی به خانه این مجری دستبرد زده‌اند. مالباخته که یکی از مجریان زن برنامه‌های کودک تلویزیون است به جام‌جم گفت: من و شوهرم برای دو روز نزد خانواده همسرم رفته بودیم. زمانی که بازگشتیم، متوجه شدیم پنجره یکی از اتاق‌ها باز است و وسایل داخل اتاق‌ها و کشوهای کمد به‌هم ریخته است. سارقان سکه‌هایی که هدیه گرفته بودیم و طلاهایم را سرقت کرده بودند که ارزش این اموال ۲۰ میلیون تومان بود حتی تعدادی از لباس‌های شوهرم را برده بودند.

وی اضافه کرد: بارها به صاحبخانه گفته بودیم که برای پنجره‌های طبقه اول که ما نیز در همان طبقه ساکن بودیم، حفاظ بگذارد که این کار را نکرد. دوربین‌های مداربسته نشان داد یکی از سارقان وارد خانه شده و دو نفر دیگر در محل مراقب اوضاع بوده‌اند.

نوشته های مشابه
 منبع:جام‌جم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا