خانوم بازیگر: استقلال برنده بازی است

موبنا – فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون تئاتر در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: به نظر من استقلال ۲-۱ برنده بازی می‎‌شود. در حال حاضر خاطره‌ای ندارم. البته بازی شهرآورد هیجان انگیز است ولی خیلی بیننده فوتبال نیستم. خود ما بیشتر درگیر تیم هنرمندان هستیم و بازی کردن را دوست دارم تا تماشای …

موبنا – فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون تئاتر در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: به نظر من استقلال ۲-۱ برنده بازی می‎‌شود. در حال حاضر خاطره‌ای ندارم. البته بازی شهرآورد هیجان انگیز است ولی خیلی بیننده فوتبال نیستم. خود ما بیشتر درگیر تیم هنرمندان هستیم و بازی کردن را دوست دارم تا تماشای فوتبال.

وی در خصوص نتایج فوتبال عنوان کرد: به خاطر اینکه همسرم مربی ذوب آهن است طبیعی است نتایج را پیگیری کنم اما به صورت جدی فوتبالی نیستم.

این بازیگر درباره شور و شوق مردم برای این بازی و مقایسه آن با سینما بیان کرد: فکر می‌‎کنم ورزش نسبت به سینما خیلی صادقانه‌تر است و مردم با این حرکت صادقانه ارتباط برقرار می‌کنند. شور و شوق جوانان برای ورزش خیلی خوب است و بابت این قضیه خوشحال هستم.

سلطانی در خصوص تیم فوتسال بانوان خاطر نشان کرد: تازه به تیم فوتسال پیوستم تیم خوبی هستند اگر اینطور ادامه داشته باشد بهتر هم خواهد شد.

 منبع:افکارنیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا