دومین پیش‌نمایش سیستم عامل Android N عرضه شد

موبنا، میثم لطفی – هم‌اکنون به صورت رسمی از دومین پیش‌نمایش این سیستم عامل جدید با نام Android N Preview 2 رونمایی شده است. اگرچه در این پیش‌نمایش قابلیت‌های جدید فراوانی ارایه نشده است، ولی کاربران برخی به‌روزرسانی‌ها را در اختیار دارند. گوگل برای این نسخه آزمایشی از سیستم عامل جدید خود تعداد زیادی شکلک‌های …

موبنا، میثم لطفی – هم‌اکنون به صورت رسمی از دومین پیش‌نمایش این سیستم عامل جدید با نام Android N Preview 2 رونمایی شده است.

اگرچه در این پیش‌نمایش قابلیت‌های جدید فراوانی ارایه نشده است، ولی کاربران برخی به‌روزرسانی‌ها را در اختیار دارند.

Android-N-logo-AA-840x560

گوگل برای این نسخه آزمایشی از سیستم عامل جدید خود تعداد زیادی شکلک‌های کاربردی برای برقرار ارتباطات متنی در نظر گرفته است که در بین آنها شکلک‌های مربوط به قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف هم دیده می‌شود. این اقدام پس از آن صورت گرفت که اپل، فیسبوک و مایکروساف نیز پیش‌تر شکلک‌های مشابه عرضه کرده بودند.

شرکت گوگل برای توسعه این نسخه از اندروید سیستم Unicode 9 را مورد استفاده قرار داده است که این سیستم شکلک‌های ویژه و اختصاصی را در اختیار کاربران می گذارد. به طور کلی می‌توان گفت گوگل نسل جدید شکلک‌های خود را با شباهت بیشتری به چهره انسان طراحی کرده است.

علاوه بر این، کاربران در نسخه جدید اندروید به شورت‌کات‌های دسترسی دارند که آسان‌تر از قبل می‌توانند وارد برنامه‌های کاربردی و اصلی شوند. به عنوان مثال، برای ارسال پیامک به یک فرد خاص، مسیریابی از محل کار تا منزل یا دنبال کردن مرحله خاصی از یک بازی می‌توانند شورت‌کات‌های اختصاصی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا