گوشی جدید سونی با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی

موبنا، میثم لطفی – روز گذشته عکسی با یک دوربین سلفی گوشی گرفته شده بود که حسگر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بود و گفته می‌شود که این محصول Xperia X نام دارد. به هر حال، منابع آگاه امروز با اطمینان بیشتر اعلام کردند این گوشی هوشمند با دوربین سفی متفاوت می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت ۴۱۶۰ در …

موبنا، میثم لطفی – روز گذشته عکسی با یک دوربین سلفی گوشی گرفته شده بود که حسگر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بود و گفته می‌شود که این محصول Xperia X نام دارد.

به هر حال، منابع آگاه امروز با اطمینان بیشتر اعلام کردند این گوشی هوشمند با دوربین سفی متفاوت می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی تهیه کند.

sony

دوربین سلفی این گوشی هوشمند به حسگر Type 1/3 اینچی مجهز شده است که بر این اساس می‌توان گفت از دوربین سلفی دیگر گوشی‌ها بسیار بزرگتر است و از حسگرهای Type 1/4 و Type 1/5 نیز اندازه کوچک‌تری دارد.

لنز شش عنصری این دوربین سلفی نور را به صورت مستقیم از طریق ورودی f/2.0 دریافت می‌کند. در حالی که غالب دوربین‌های سلفی فوکوس ثابت دارند، این دوربین به سیستم اتوفوکوس هم مجهز شده است و بر این اساس می‌توان آن را نسبت به مدل‌های مشابه کاملا متمایز دانست.

تصاویر تهیه شده با این دوربین دیجیتالی بسیار شفاف است، جزییات واضح داد، رنگ‌ها در آن مشخص است و وضوح تصویر را می‌توان قابل قبول خواند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا