کاربران مسنجر فیسبوک و واتس‌اپ روزی ۶۰ میلیارد پیام می‌فرستند

موبنا، میثم لطفی – واتس‌اپ ماهانه بیش از یک میلیارد مشترک فعال دارد و تعداد کاربران فعال مسنجر فیسبوک در هر ماه نیز از ۹۰۰ میلیون نفر گذشته است. فیسبوک هم‌اکنون اعلام کرد که این کاربران در روز چه تعداد پیام رد و بدل می‌کنند. در کنفرانس F8 فیسبک که روز گذشته برگزار شد، «مارک …

موبنا، میثم لطفی – واتس‌اپ ماهانه بیش از یک میلیارد مشترک فعال دارد و تعداد کاربران فعال مسنجر فیسبوک در هر ماه نیز از ۹۰۰ میلیون نفر گذشته است. فیسبوک هم‌اکنون اعلام کرد که این کاربران در روز چه تعداد پیام رد و بدل می‌کنند.

در کنفرانس F8 فیسبک که روز گذشته برگزار شد، «مارک زاکربرگ» اظهار داشت کاربران فعال ابزارهای مسنجر و واتس‌اپ در مجموع روزی ۶۰ میلیارد پیام می‌فرستند.

WhatsApp-vs

در مقایسه با این رقم گفته می‌شود در تمام شرکت‌های مخابراتی و موبایلی فعال جهان روزانه تنها ۲۰ میلیارد پیامک ارسال می‌شود.

البته باید توجه داشت در ژانویه ۲۰۱۵ گفته شده بود کاربران موبایلی جهان روزی ۲۰ میلیارد پیامک ارسال می‌کنند. در آن زمان تعداد پیام‌های روزانه واتس‌اپ ۳۰ میلیارد عدد گزارش شده بود.

از آن زمان تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نفر به کاربران فعال ماهانه واتس‌اپ اضافه شده و مسنجر فیسبوک نیز ۲۰۰ میلیون کاربر فعال جدید را تحت پوشش قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا