برنامه‌ریزی زندگی خود را به نسخه جدید Calendar گوگل بسپارید

موبنا، میثم لطفی – این قابلیت ساده کارکردهای فراوانی را ارایه می‌دهد. به عنوان مثال شما به در این قابلیت اعلام می‌کنید هفته‌ای سه بار دوچرخه‌سواری می‌کنید و سپس، تقویم هوشمند بهترین زمان برای سه بار دوچرخه‌سواری شما را پیدا می‌کند. اپلیکیشن Calendar گوگل همچنین می‌تواند به قرار ملاقاتی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید توجه …

موبنا، میثم لطفی – این قابلیت ساده کارکردهای فراوانی را ارایه می‌دهد. به عنوان مثال شما به در این قابلیت اعلام می‌کنید هفته‌ای سه بار دوچرخه‌سواری می‌کنید و سپس، تقویم هوشمند بهترین زمان برای سه بار دوچرخه‌سواری شما را پیدا می‌کند.

اپلیکیشن Calendar گوگل همچنین می‌تواند به قرار ملاقاتی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید توجه کند و قرارهای مهم شما را تفکیک کند. بر این اساس تقویم الکترونیکی به صورت خودکار می‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی را برای شما انجام دهد.

google calendar apps

در این شرایط اگر قرارهای ملاقات شما با یکدیگر تداخل داشته باشد، Calendar به راحتی برنامه‌ریزی می‌کند تا با برخی تغییرات ساده بهترین زمان را برای قرارها تنظیم کند.

این قابلیت جدید در دهمین سالگرد تولد تقویم الکترونیکی Calendar گوگل ارایه شده است. گوگل به صورت همزمان نسخه به‌روزشده این ابزار کاربردی را برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS عرضه کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا