نمایش گوشی های قاچاق ال جی در ویترین مغازه ها

موبنا – طی دو سال اخیر گذشته کمتر ویترین مغازه ای را می توان یافت که دارای گوشی های ال جی با گارانتی متفرقه یا همان قاچاقی باشد اما هم اکنون نمایش این گوشی ها با گارانتی های غیررسمی در ویترین مغازه ها افزایش چشمگیری یافته است. با مقایسه لیست قیمت فروشندگان گوشی های موبایل …

موبنا – طی دو سال اخیر گذشته کمتر ویترین مغازه ای را می توان یافت که دارای گوشی های ال جی با گارانتی متفرقه یا همان قاچاقی باشد اما هم اکنون نمایش این گوشی ها با گارانتی های غیررسمی در ویترین مغازه ها افزایش چشمگیری یافته است.
با مقایسه لیست قیمت فروشندگان گوشی های موبایل به خصوص گوشی های ال جی و مقایسه آن با لیست قیمت گوشی های موبایل در دو سال گذشته می توان نتیجه گرفت واردکنندگان غیرقانونی برند ال جی را به سایر برندهای خود اضافه کرده اند.
ال جی جی 5
هم اکنون گوشی های Nexus 5 ، G Flex 2 32G ، H818–G4 ، G4 STYLUS_H540 ، G3-D855 16G، FXO_L25 ، D958–G Flex 0 ، D325– L70 DUAL ، D320 — L70 و AKA-H788 از جمله مدل های این برند کره ای است که با گارانتی غیررسمی در ویترین مغازه ها خود نمایی می کند.
بر همین اساس برخی از فعالان این حوزه معتقدند که تمایل خریداران این کالای ارتباطی نسبت به گذشته به برند ال جی بسیار کاهش یافته است به طوری که هم اکنون در صورت تقاضای مشتریان پرچمدارهای این برند به فروش می رسد.
آنها بر این باورند که گوشی های میان رده این برند کره ای چندان با تقاضای مردم همراه نیست چرا که مشتریان برند هوآوی و سامسونگ را نست به ال جی ترجیح می دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا