ترفند جدید گران فروشی سیمکارت در بازار تهران

موبنا، لیلا محمدنظامی – آخرین بررسی های خبرنگار موبنا از بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از فروشندگان به بهانه گران فروشی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی سیمکارت های دایمی همراه اول، شماره پرونده سیمکارت مبنی بر تهران و حومه تهران بودن را دلیل اصلی گران فروشی خود قرار داده اند. “سارا …

موبنا، لیلا محمدنظامی – آخرین بررسی های خبرنگار موبنا از بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از فروشندگان به بهانه گران فروشی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی سیمکارت های دایمی همراه اول، شماره پرونده سیمکارت مبنی بر تهران و حومه تهران بودن را دلیل اصلی گران فروشی خود قرار داده اند.
سیمکارت
“سارا کاظمی وند” یکی ازفروشندگان فعال سیمکارت در این باره می گوید: برخی از فعالان این شماره پرونده سند سیمکارت ها را دلیل اصلی گران فروشی خود قرار داده اند به طوری که اگر شماره پرونده سیکارت متعلق به تهران باشد حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان گران تر از سایر سیمکارت ها به فروش می رسد.
وی افزود: معمولا شماره پرونده سیمکارت های تهران ۰۰۱ و حومه تهران با سایر شماره ها، سند زده می شود که همین امر موجب گرانی سیمکارت های سنددار تهران شده است.
به گفته این فعال بازار، هیچی دلیلی برای اختلاف قیمت سیمکارت های تهران و حومه وجود ندارد و این موضوع را چندوقتی است که برخی از سواستفاده گران این حوزه رواج داده اند.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار سیمکارت تهران، سیم‌کارت‌های کارکرده ۰۹۱۲ همراه اول که از چندی پیش روند سیر صعودی در پیش گرفته بود همچنان با قیمت های بالا عرضه می شوند و ترفندهای فعلان این حوزه نیز موج جدیدی از گرانی را در این بازار ایجاد کرده است.
سیمکارت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا