انریکه: ۱۰۰ درصد مقصر این شکست هستم

موبنا – بارسلونا با هدایت تاتا مارتینو، سال ۲۰۱۴ با شکست از اتلتیکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و امشب تاریخ بار دیگر برای این تیم تکرار شد. تیم لوئیس انریکه هم نتوانست از سد اتلتیکو عبور کند و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. اتلتیکو با دو گل گریزمان، بارسلونا را …

موبنا – بارسلونا با هدایت تاتا مارتینو، سال ۲۰۱۴ با شکست از اتلتیکو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و امشب تاریخ بار دیگر برای این تیم تکرار شد. تیم لوئیس انریکه هم نتوانست از سد اتلتیکو عبور کند و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. اتلتیکو با دو گل گریزمان، بارسلونا را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت:” بازی همانجوری شروع شد که انتظارش را داشتیم هرچند فکر نمی کردم اتلتیکو آنقدر دفاعی بازی کند و عقب بنشیند. در نیمه اول چندان دچار دردسر نشدیم و در صحنه گل هم بدشانس آوردیم. روی پرس اتلتیکو، مدافعان ما در جایگیری اشتباه کردند و گریزمان گلزنی کرد.

نیمه اول درخشان نبودیم اما در نیمه دوم حقمان بود حداقل یک گل بزنیم. فرصت های متعددی داشتیم که می توانستند به گل تبدیل شوند. اتلتیکو برتر از ما نبود. پیش از این مقابل اتلتیکو در کالدرون بارها بازی کرده ایم و شب هایی سخت تر از این هم به یاد داریم. آنها از یک موقعیت خود در نیمه اول به گل رسیدند. هدف اتلتیکو نیز همین بود و سپس به دفاع مطلق رفت. در هر صورت ۱۰۰ درصد مقصر این شکست من هستم و باید به اتلتیکو تبریک بگویم. برایشان در مرحله بعد نیز آرزوی موفقیت دارم.

واضح است که ما در بهترین دوران خودمان قرار نداریم و دچار افت شده ایم. باید بلند شده و سرمان را بالا بگیریم چون در دو جام دیگر مدعی اول قهرمانی هستیم و هنوز بازی های زیادی در پیش داریم. هنوز کارهای مهمی برای انجام دادن وجود دارد.”

پنالتی اعلام نشده دقیقه ۹۰:” به من گفتند که خطای هند داخل محوطه جریمه بود و باید پنالتی اعلام می شد ولی از روی نیمکت چیزی قابل مشاهده نبود.”

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا