زنی که کفگیر آشپزخانه را بلعید! (+عکس)

موبنا – زنی ۳۱ ساله در یک روز زیبای بهاری وقتی از خواب بلند می شود، بعد از صرف صبحانه تصمیم می گیرد تا برای پختن نهار دست به کار شود اما ناگهان احساس می کند که گلویش دارد می سوزد. این زن ۳۱ ساله پس از درست کردن یک غذای گیاهی شامل انواع سبزیجات …

موبنا – زنی ۳۱ ساله در یک روز زیبای بهاری وقتی از خواب بلند می شود، بعد از صرف صبحانه تصمیم می گیرد تا برای پختن نهار دست به کار شود اما ناگهان احساس می کند که گلویش دارد می سوزد.

این زن ۳۱ ساله پس از درست کردن یک غذای گیاهی شامل انواع سبزیجات به هنگام خوردن آن ناگهان با التهاب گلو و واکنش شدید آلرژی مواجه شده است.

در اثر واکنش شدید الرژیک بدنش دچار خفگی ناگهانی شده بود ناچارا کفگیر آشپزخانه را بلعید تا از مرگ حتمی خود پیشگیری کند. کاردک آشپزخانه تنها وسیله‌ای بود که به ذهن این زن برای جلوگیری از خفگی ناگهانی رسید اما همین وسیله ترسناکترین آسیب را به دستگاه گوارش او وارد کرده است.

573138_981
وی تصمیم می گیرد تا با یک چوب غذا خوری چینی راه گلویش را باز کند تا قادر به نفس کشیدن شود اما از بد روزگار این چوب غذاخوری درون گلویش فرو رفته و به ناچار برای آزاد کردن گلو برای فراهم کردن راه تنفسی و در آوردن چوب غذا خوری، از یک چوب غذا خوری دیگری استفاده می کند و آن هم در گلویش گیر کرده است.

وی به بیمارستان انتقال داده می شود که پزشکان به ناچار مجبور می شوند طی یک عمل جراحی اورژانسی ۲۰ سانتی متر از مری این زن را ببرند زیرا آنقدر آسیب دیده بود که به هیچ عنوان دیگر قابل ترمیم نبود. اکنون این زن جوان در بیمارستان بستری است و با آنکه جراحت زیادی به حلق و مری او رسیده اما هنوز نفس می کشد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا