دونادونی: دوباره سرمربی ایتالیا می شوم

موبنا – وضعیت نیمکت تیم ملی ایتالیا پس از رقابت های یورو ۲۰۱۶ و خروج آنتونیو کونته، همچنان نامشخص است. روبرتو دونادونی، سرمربی فعلی تیم بولونیا و سابق تیم ملی ایتالیا، می گوید بار دیگر روی نیمکت ایتالیا خواهد نشست. دونادونی گفت:” هدایت تیم ملی ایتالیا شغلی است که من بار دیگر آن را عهده …

موبنا – وضعیت نیمکت تیم ملی ایتالیا پس از رقابت های یورو ۲۰۱۶ و خروج آنتونیو کونته، همچنان نامشخص است. روبرتو دونادونی، سرمربی فعلی تیم بولونیا و سابق تیم ملی ایتالیا، می گوید بار دیگر روی نیمکت ایتالیا خواهد نشست.

دونادونی گفت:” هدایت تیم ملی ایتالیا شغلی است که من بار دیگر آن را عهده دار خواهم شد. من واقعا از اینکه چنین مسئولیتی را داشته باشم، لذت می برم.”

سرمربی بولونیا البته تاکید کرد که فعلا از حضور در این تیم کاملا راضی است:” بولونیا شهر زیبایی است و مردم این شهر همیشه به گرمی از من پذیرایی می کنند. ما به خوبی کار می کنیم اما باید به این روند خود ادامه دهیم.”

دونادونی در رقابت های یورو ۲۰۱۸ توانست ایتالیا را به مرحله یک چهارم پایانی برساند اما در این مرحله با قبول شکست مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی از دور رقابت ها کنار رفت.

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا