بارتومئو: شکست ما بخاطر داوری نبود

موبنا – بارسلونا امشب در ویسنته کالدرون نتوانست از برتری ۲-۱ بازی رفت خود دفاع کند و با شکست ۲-۰ وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. بارتومئو در پایان این بازی با خبرنگاران گفت:” امشب فرصت های کمی برای گلزنی داشتیم. تیم همانطور بازی می کرد که می خواست و فکر می کرد که درست …

موبنا – بارسلونا امشب در ویسنته کالدرون نتوانست از برتری ۲-۱ بازی رفت خود دفاع کند و با شکست ۲-۰ وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. بارتومئو در پایان این بازی با خبرنگاران گفت:” امشب فرصت های کمی برای گلزنی داشتیم. تیم همانطور بازی می کرد که می خواست و فکر می کرد که درست است اما در نهایت اتلتیکو به پیروزی رسید. آنها شایسته پیروزی بودند. بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند و به همین خاطر غمگینیم. با این حال باید سرمان را بالا بگیریم و به روز یکشنبه و بازی با والنسیا فکر کنیم. در لالیگا صدرنشین و امید اول قهرمانی هستیم و در کوپا دل ری هم فینالیستیم.”

پنالتی گابی دقیقه ۹۰:” پنالتی که واضح بود اما من همیشه در مورد داوران این عقیده را داشته ام که اشتباهاتشان سهوی است. داوری کار بسیار سختی است. امشب باختیم و حذف شدیم ولی علت شکست ما داوری نبود.”

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا