شبی که مسی، رونالدو نشد

موبنا – بارسلونا که بازی رفت را از اتلتیکو با نتیجه ۲-۱ برده بود، در بازی برگشت برای صعود به نیمه نهایی به یک تساوی نیاز داشت اما در شبی کابوس وار با نتیجه ۲-۰ شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد. بارسا نیمه اول را با گل گریزمان، شکست خورده به رختکن …

موبنا – بارسلونا که بازی رفت را از اتلتیکو با نتیجه ۲-۱ برده بود، در بازی برگشت برای صعود به نیمه نهایی به یک تساوی نیاز داشت اما در شبی کابوس وار با نتیجه ۲-۰ شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

بارسا نیمه اول را با گل گریزمان، شکست خورده به رختکن رفت اما هواداران بارسا امیدوار بودند که مسی بتواند در نیمه دوم ورق را به سود آبی اناری ها عوض کند؛ اتفاقی که هرگز رخ نداد و مسی برای پنجمین بازی متوالی در امر گلزنی ناکام ماند. نیمار و سوارز نیز سایه ای از خودشان بودند تا در نهایت بارسا اولین جام فصل را از کف بدهد.

شب گذشته رونالدو به تنهایی با زدن سه گل به ولفسبورگ توانست رئال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند اما یک روز بعد، بزرگترین رقیب او یعنی مسی نتوانست بارسلونا را از جهنم ویسنته کالدرون با موفقیت خارج کند و در شبی که مسی نتوانست رونالدو باشد، بارسلونا با رویای سه گانه سوم خود وداع گفت.

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا