با شاسی بلند جدید و سه بعدی تویوتا آشنا شوید+عکس

موبنا – این خودروی مفهومی به گونه ای طراحی شده که توجه نسل های بعد را به خود جلب کند. تیم فارغ التحصیلان دانشگاه کلمسن در این باره گفته اند طراحی این خودرو با نگاه به سال های پس از ۲۰۲۰ انجام شده است. تویوتا برای معرفی بهتر محصول خود ویدیویی را درباره مراحل ساخت …

موبنا – این خودروی مفهومی به گونه ای طراحی شده که توجه نسل های بعد را به خود جلب کند. تیم فارغ التحصیلان دانشگاه کلمسن در این باره گفته اند طراحی این خودرو با نگاه به سال های پس از ۲۰۲۰ انجام شده است. تویوتا برای معرفی بهتر محصول خود ویدیویی را درباره مراحل ساخت آن منتشر کرده است.

خودروی شاسی بلند uBox توسط مرکز بین المللی تحقیقات خودروی دانشگاه کلمسن طراحی شده و به عنوان بخشی از همکاری چند ساله مهندسان تویوتا در آمریکای شمالی و این گروه از طراحان تولید شده است. به موجب این همکاری، دانشجویان این دانشگاه قادر خواهند بود تا مراحل طراحی خودروی جدید را به خوبی لمس کنند، از مرحله تحقیق و پیدا کردن بازار هدف تا طراحی مدل مفهومی و در نهایت تولید محصول پایانی.

پروفسور جانل بروکس از اعضای این تیم درباره خودروی uBox اینطور می گوید: “مهندسان حاضر در این پروژه امکان کسب تجربه عملی از همه مراحل تولید خودرو را کسب می کنند: از شناسایی فرصت ها برای بازاریابی محصول تا مراحل پایانی ساخت آن. این پروژه در واقع شبیه به اردویی آموزشی در دنیای واقعی است که البته بدون همکاری با شرکت های صنعتی همچون تویوتا میسر نخواهد بود.”

در خودروی uBox چند نقطه برجسته در زمینه عناصر طراحی به چشم می خورد که از جمله آنها می توان به فضای داخلی بزرگ و قابل تنظیم طبق میل سرنشینان اشاره کرد. طراحی بیرونی این خودرو خشن و متمایز است و با استفاده از قطعات پرینت شده به صورت سه بعدی می توان بخش های عمده ای از داخل این خودرو از جمله داشبورد و در را طبق میل سرنشینان شخصی سازی کرد.

ویژگی جالب این خودرو این است که در عین حال که هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست ندارد، قادر است انرژی مورد نیاز گجت های مختلف کاربران را نیز تامین کند.
شاسی بلند جدید و سه بعدی تویوتا

شاسی بلند جدید و سه بعدی تویوتا1

شاسی بلند جدید و سه بعدی تویوتا2

شاسی بلند جدید و سه بعدی تویوتا3

 منبع:تک شات  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا