اختلاس هفت میلیارد ریالی كارمند بانك

موبنا – ساعت ۱۳ روز شانزدهم فرودین ماه ماموران گشت كلانتری ۱۲۷ نارمك حسب اعلام مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر دستگیری فرد جاعل اسناد و مدارك بانكی به یكی از بانك های محدوده میدان هفت حوض مراجعه و اقدام به بررسی موضوع كردند. براساس این گزارش پس از حضور ماموران در …

موبنا – ساعت ۱۳ روز شانزدهم فرودین ماه ماموران گشت كلانتری ۱۲۷ نارمك حسب اعلام مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر دستگیری فرد جاعل اسناد و مدارك بانكی به یكی از بانك های محدوده میدان هفت حوض مراجعه و اقدام به بررسی موضوع كردند.
براساس این گزارش پس از حضور ماموران در محل، فردی به نام «جمال» كه خود را نماینده حقوقی بانك معرفی كرده به ماموران انتظامی گفت: یكی از كارمندان شعبه به نام «مراد» با توجه به اسناد و مدارك موجود از تاریخ ۲۹ بهمن ماه سال گذشته تاكنون ۱۶ فقره چك رمز دار بانكی مشتریان جمعاً به مبلغ هفت میلیارد ریال را جعل و پس از واریز به حساب مشتری، مجددا با دستكاری به حساب فردی به نام «محسن» واریز و آن مبلغ را برای استفاده شخصی خود برداشت می كرده است.
وی افزود: با حضور بازرسان بانك موضوع بررسی و مشخص شد خود فرد هم به این موضوع اقرار و اعتراف دارد.
سرهنگ علی احمد نادری سركلانتر چهارم پلیس پایتخت، درمورد این خبر گفت: ماموران متهم را دستگیر و در این خصوص پرونده ای تشكیل و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 منبع:خبرگزاری موج  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا