همسر دوستم قبل از کشتن زنش به من حسودی می‌کرد

موبنا – حدود ساعت ۱۲ هفدهم فروردین امسال خبر قتل زن جوانی به‌نام مریم در منطقه نظام‌آباد از سوی مأموران کلانتری نارمک به بازپرس کشیک قتل اعلام کرد. با حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل حادثه، پدر مقتول در اظهاراتش به بازپرس گفت: چندین سال از ازدواج دخترم می‌گذشت؛ دیشب هرچه با …

موبنا – حدود ساعت ۱۲ هفدهم فروردین امسال خبر قتل زن جوانی به‌نام مریم در منطقه نظام‌آباد از سوی مأموران کلانتری نارمک به بازپرس کشیک قتل اعلام کرد.

با حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل حادثه، پدر مقتول در اظهاراتش به بازپرس گفت: چندین سال از ازدواج دخترم می‌گذشت؛ دیشب هرچه با تلفن همراه مریم تماس گرفتم پاسخگو نبود. امروز هم مجدداً با او تماس گرفتم، باز هم جواب نداد، به همین خاطر نگران شدم و به منزلش مراجعه کردم.

وی ادامه داد: وقتی به خانه آنها رفتم هرچه زنگ زدم در را باز نکرد که مجبور شدم در را بشکنم؛ بعد از ورود به منزل با جسد بی‌جان دخترم مواجه شدم.

پس از حضور کارشناسان پزشکی قانونی، مشخص شد زن جوان براثر خفگی ناشی از فشار به عناصر حیاتی گردنش فوت کرده است و حدود ۱۷ ساعت از وقوع قتل می‌گذرد.

سرانجام با دستور بازپرس قتل دادسرای امور جنایی تهران، جسد زن ۲۸ساله به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات اولیه از همسایگان زن جوان نشان داده است که مقتول با همسرش دارای اختلافات شدید بوده و پس از قتل هیچ خبری از شوهر وی نیست؛ بررسی‌های کارآگاهان برای شناسایی متهم این پرونده ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز دختر جوانی که دوست مقتول بود با حضور در دادسرای امور جنایی تهران و در مقابل بازپرس پرونده از تهدید همسر مقتول به قتلش خبر داد و اظهار داشت: من و مریم حدود ۵ سال پیش با هم دوست شدیم و مریم من را بسیار دوست داشت و از خواهر به هم نزدیک‌تر شده بودیم، مدام شوهر وی به‌خاطر این ارتباط به من حسودی و مریم را سرزنش می‌کرد.

دختر ۲۵ساله افزود: به‌دلیل شدت علاقه من و مقتول به یکدیگر، شوهر وی گمان می‌کرد که مریم من را به شوهرش ترجیح می‌دهد و دوستم نیز درخواست طلاق از همسرش را داده بود و قرار بود از هم جدا شوند، قبل از وقوع این قتل نیز همسر مریم، تهدید کرده بود که هر دوی ما را خواهد کشت که قتل مریم اتفاق افتاد؛ شوهر مریم بعد از قتل، من را نیز تهدید کرده و گفته که سراغم خواهد آمد.

تلاش برای دستگیری متهم این پرونده به‌دستور قاضی ایلخانی همچنان ادامه دارد.

 منبع:تسنیم  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا