بی ام و X7 در جمع ۱۰۰ هزار دلاری‌ها +عکس

موبنا – این درواقع بخشی از یک حرکت بزرگ‌تر در راستای نِیل به معرفی یک به‌اصطلاح گرند کلَس (Grand Klasse) جدید در خط تولید است (ارائه نسخه‌های فوق لوکس از هر سری)؛ اتفاقی که به‌زودی در خط تولید نسل نوین سری ۷ هم دیده می‌شود. جالب است بدانید یان رابِرتسون (Ian Robertson) مدیر فروش این …

موبنا – این درواقع بخشی از یک حرکت بزرگ‌تر در راستای نِیل به معرفی یک به‌اصطلاح گرند کلَس (Grand Klasse) جدید در خط تولید است (ارائه نسخه‌های فوق لوکس از هر سری)؛ اتفاقی که به‌زودی در خط تولید نسل نوین سری ۷ هم دیده می‌شود.

جالب است بدانید یان رابِرتسون (Ian Robertson) مدیر فروش این خودروساز در گفته‌های اخیر خود با Automotive News تلاش بر رد سودای رقابت با برند مایباخ مرسدس بنز را داشت:

واضح است که رولزرویس هم‌چنان برند لوکس اصلی ماست و هیچ نیازی به یک “مایباخ” نداریم!

وی همچنین تأیید کرد که X7 هرگز به جمع ۲۰۰,۰۰۰ دلاری‌ها نمی‌پیوندد. در اصل این کار را شاسی‌بلند آینده رولزرویس انجام خواهد داد که هیچ وجه اشتراکی در پلتفرم با خودروی مذکور ندارد.

در پایان بد نیست اشاره‌ای کنم به قسمت دیگری از صحبت‌های رابِرتسون که خبر از تولد نسخه کوپه‌ی کراس‌اوور X1 با نام احتمالی X2 و ورود زودهنگامش به بازار آمریکا داد.

 منبع:پدال نیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا