هوشمندترین تختِ جهان؛ علاج خروپف + تصاویر

موبنا – یک تخت‌خواب هوشمند که دما را کنترل می‌کند و بدن را ماساژ می‌دهد ۱۰۰ درصد واقعی است. تخت‌خواب تعاملی «بالوگا» به منظور فراهم کردن یک خواب عمیق و راحت ارائه خواهد شد. دو طرف تخت مذکور را می‌توان به طور همزمان در دو دمای مختلف تنظیم کرد. قابلیت جالب این تخت اتصال آن …

موبنا – یک تخت‌خواب هوشمند که دما را کنترل می‌کند و بدن را ماساژ می‌دهد ۱۰۰ درصد واقعی است. تخت‌خواب تعاملی «بالوگا» به منظور فراهم کردن یک خواب عمیق و راحت ارائه خواهد شد.

دو طرف تخت مذکور را می‌توان به طور همزمان در دو دمای مختلف تنظیم کرد. قابلیت جالب این تخت اتصال آن به سیستم عامل‌های اندروید، آی‌اُ‌اس و ویندوز است. از این طریق شما می‌توانید روند خواب خود را روی گوشی خود ببینید.

این تخت به لامپ‌های ال‌ای‌دی مجهز است که فضا را به شکل ملایمی روشن می‌کنند. حتی گفته می‌شود این تخت جلوی خروپف را نیز می‌گیرد. تخت مذکور به یک میکروفون مخفی مجهز است که صدای خروپف را تشخیص می‌دهد.

طراح تخت‌خواب بالوگا می‌گوید: « طرح ساخت این تخت را هفت سال پیش در ذهن داشتم. زمانی که نمی‌توانستم تشکی پیدا کنم که به راحتی روی آن بخوابم. در حال حاضر با تلفیق پیشرفته‌ترین سیستم تعلیق بادی و برخی امکانات هوشمند می‌توانم تختی را طراحی کنم که یک خواب عالی را تضمین می‌کند.»
هوشمندترین تختِ جهان؛ علاج خروپف+ 1

هوشمندترین تختِ جهان؛ علاج خروپف+ 2

هوشمندترین تختِ جهان؛ علاج خروپف+

 منبع:باشگاه خبرنگاران جوان   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا