کری خوانی سنگین بازیگر استقلالی

موبنا – سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فرهنگ‌سازی بازی «شهرآورد» گفت: بازی روز جمعه حساس است و میانگین سنی بازیکنانی که در زمین هستند، حدود ۲۳ سال است. به همین دلیل وارد حساسیت بازی می‌شوند و مهمترین اتفاق و فرهنگ‌سازی این است که تماشاگران باخت را قبول کنند. بازیگر «پژمان» در خصوص …

موبنا – سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فرهنگ‌سازی بازی «شهرآورد» گفت: بازی روز جمعه حساس است و میانگین سنی بازیکنانی که در زمین هستند، حدود ۲۳ سال است. به همین دلیل وارد حساسیت بازی می‌شوند و مهمترین اتفاق و فرهنگ‌سازی این است که تماشاگران باخت را قبول کنند.

بازیگر «پژمان» در خصوص نتیجه بازی بیان کرد: در حال حاضر از هر استقلالی و پرسپولیسی بپرسید کسی رو پیدا نمی‌کنید که بگوید بازنده هستیم. پرسپولیسی‌ها الکی خوش هستند. مظلومی به آن‌ها باج نمی‌دهد. بازی قبل شانس آوردند. به نظرم برنده بازی قهرمان لیگ برتر می‌شود.

درخشانی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر فرصتی فراهم نشده به استادیوم بروم و به دلیل حساسیت بازی خاطره خوبی ندارم. چرا که بیشتر بازی‌ها مساوی شده است. امیدوارم این اتفاق در بازی این هفته نیفتد و شاهد بازی تماشاگر پسند باشیم و مردم لذت ببرند.

 منبع:افکارنیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا