این بازی هفته‌ای ۲۸۰ هزار دلار برای نینتندو درآمد دارد

موبنا – به گزارش الویز نینتندو، هر یک از این کاربران به طور متوسط ۸ دقیقه درروز را صرف اجرای بازی یاد شده می کنند. تعداد کل کاربران این بازی هم از جمعیت نیوزلند فراتر رفته است. Miitomo در ۶ آوریل در دسترس علاقمندان قرار گرفته و تاکنون بیش از ۲.۶ میلیون بار بارگذاری شده …

موبنا – به گزارش الویز نینتندو، هر یک از این کاربران به طور متوسط ۸ دقیقه درروز را صرف اجرای بازی یاد شده می کنند. تعداد کل کاربران این بازی هم از جمعیت نیوزلند فراتر رفته است.

Miitomo در ۶ آوریل در دسترس علاقمندان قرار گرفته و تاکنون بیش از ۲.۶ میلیون بار بارگذاری شده است. دوسوم این بارگذاری ها از طریق سیستم عامل iOS و آیفون و بقیه از طریق گوشی های آندرویدی صورت گرفته است.

این بازی با پرداخت درون مرحله ای روزانه ۴۰ هزار دلاردرآمد برای نینتندو داشته و البته کاربران iOS بیشتر از آندرویدی ها برای اجرای مراحل مختلف این بازی و خرید البسه و بازی کردن بازی های کوچک داخلی آن، پول صرف می کنند.

نکته جالب این است که Miitomo اولین بازی است که توسط نینتندو برای اجرا بر روی گوشی های هوشمند طراحی و عرضه شده است. شخصیت های این بازی از جهات زیادی به کاراکترهای آواتار Mii نینتندو شباهت دارند. شما یک آواتار می سازید و به سوالاتی در مورد خودتان پاسخ می دهید و نینتندو آواتار شما را با دیگر بازیکنان همخوان می کند.

اگر از طرفداران بازی‌های نینتندو باشید باید بازی Tomodachi Life را بشناسید، در این بازی پس از ساخت کاراکتر Mii، بازیکن قادر است برای دوستان و آشنایان خود نیز کاراکتری جدید ایجاد کرده و در فضای مجازی با این کاراکترها داستان دلخواه خود را ایجاد کند . بازی جدید موبایل Miitomo شباهت‌های زیادی به Tomodachi Life کنسول ۳DS دارد. البته در این عنوان جدید بازیکن قادر است تا روند بازی را به صورت آنلاین ذخیره کرده و با سایر کاراکترهای Mii ایجاد شده تعامل برقرار کند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا