فروش کدهای قدیمی همراه اول با قیمت های متفاوت

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته فروشندگان سیمکارت، در حال حاضر سیم‌کارت‌های کد یک در بازار با قیمت بالای دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد که البته شماره های رند و مرتب این کد با قیمت های چندصدمیلیونی نیز به فروش می رسد. سیم‌کارت‌های کد دو هم در بازار با قیمتی …

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته فروشندگان سیمکارت، در حال حاضر سیم‌کارت‌های کد یک در بازار با قیمت بالای دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد که البته شماره های رند و مرتب این کد با قیمت های چندصدمیلیونی نیز به فروش می رسد.
سیم‌کارت‌های کد دو هم در بازار با قیمتی بالغ بر یک میلیون تومان به فروش رسیده و رقم خرید آنها بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
گفتنی است که اکد ۲ نیز مانند کد ۱ بسته به نوع شماره و رند بودن آن با قیمت بالاتر به فروش می رسد.
سیمکارت
البته همان‌طور که اشاره شد در مورد این سیم‌کارت‌ هم مانند سایر کدهای همراه اول بسته به میزان رند‌ بودن شماره، قیمت آنها متغیر است.
اما کدهای سه همراه اول در حال حاضر در بازار با قیمتی بالغ بر یک میلیون تومان به فروش می‌رسند و قیمت خرید آنها نیز حدود ۹۵۰ هزار تومان است.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار سیمکارت های دایمی همراه اول، با وجود قیمت بالای کدهای ۱، ۲ و ۳ همراه اول بازهم مشتریان تمایلی زیادی به خرید این کدها در بازار دارند به همین دلیل نیز قیمت ثابتی برای فروش آنها وجود ندارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا