فروش ۱۰۰ هزار Meizu m3 در کمتر از ۷ دقیقه

موبنا، میثم لطفی – شرکت Meizu امروز گزارش رسمی مربوط به میزان فروش این محصول را منتشر کرد و مشخص شد در ۷ دقیقه نخست ورود این محصول به بازار چین بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رسیده است. این یک رکورد باورنکردنی محسوب می‌شود و در همین راستا شرکت Meizu سال …

موبنا، میثم لطفی – شرکت Meizu امروز گزارش رسمی مربوط به میزان فروش این محصول را منتشر کرد و مشخص شد در ۷ دقیقه نخست ورود این محصول به بازار چین بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رسیده است.

این یک رکورد باورنکردنی محسوب می‌شود و در همین راستا شرکت Meizu سال گذشته موفق شده است بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند.

photo_2016-04-13_14-08-17

شرکت Meizu همچنین اعلام کرد برنامه بعدی آن برای فروش دوباره گوشی هوشمند جدید مربوط به دوشنبه آینده ۱۸ آپریل می‌شود که طی آن فروش محدود این گوشی هوشمند بار دیگر انجام خواهد شد.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند باید گفت گوشی هوشمند m3 note تنها ۱۲۵ دلار قیمت دارد و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، تراشه MediaTek Helio P10، نمایشگر ۵.۵ اینچی FullHD، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا