عینک‌های واقعیت مجازی شبیه به عینک Ray-Ban می‌شوند

موبنا، میثم لطفی – فیسبوک از این مسئله به خوبی آگاهی دارد و بنابراین ضمن اعلام برنامه‌های خود برای ۱۰ سال آینده، «مارک زاکربرگ» مدیرعامل این شرکت توضیح داد نسل آتی عینک‌های واقعیت مجازی به اندازه عینک‌های آفتابی امروزی عرضه می‌شود. زاکربرگ در جریان سخنرانی خود توضیح داد واقعیت افزوده (AR) نیز بخشی از چرخه …

موبنا، میثم لطفی – فیسبوک از این مسئله به خوبی آگاهی دارد و بنابراین ضمن اعلام برنامه‌های خود برای ۱۰ سال آینده، «مارک زاکربرگ» مدیرعامل این شرکت توضیح داد نسل آتی عینک‌های واقعیت مجازی به اندازه عینک‌های آفتابی امروزی عرضه می‌شود.

زاکربرگ در جریان سخنرانی خود توضیح داد واقعیت افزوده (AR) نیز بخشی از چرخه توسعه این فناوری برای آنها محسوب می‌شود.

vr (1)

شرکت فیسبوک تاکنون از طریق سری محصولات Oculus روی عرصه واقعیت مجازی تمرکز کرده است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک محصولاتی را مشابه عینک HoloLens مایکروسافت به دست کاربران برساند.

زاکربرگ اظهار داشت که در آینده عینک‌های واقعیت مجازی مانند عینک‌های آفتابی Ray-Ban عرضه می‌شوند و در حالت تئوری می‌توانند به صورت همزمان قابلیت‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را ارایه دهند.

مدیرعامل شرکت فیسبوک پیش‌بینی کرده است نخستین مدل از عینک‌های واقعیت مجازی با ظاهری شبیه عینک‌های آفتابی امروزی و با قابلیت‌های واقعیت افزوده را سال ۲۰۲۶ روانه بازار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا