Android N برای نسخه ۷.۰ سیستم عامل موبایلی گوگل

موبنا، میثم لطفی‌ – گوگل در کنفرانس سالانه خود اعلام نکرد Android N مربوط به چه نسخه‌ای از این سیستم عامل می‌شود و به عبارت دیگر، این ویرایش چه عددی را در اختیار می‌گیرد. به هر حال بررسی نسخه‌های مختلف اندروید که در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ عرضه شدند و شامل ۵.۰ Lollipop و ۶.۰ …

موبنا، میثم لطفی‌ – گوگل در کنفرانس سالانه خود اعلام نکرد Android N مربوط به چه نسخه‌ای از این سیستم عامل می‌شود و به عبارت دیگر، این ویرایش چه عددی را در اختیار می‌گیرد.

به هر حال بررسی نسخه‌های مختلف اندروید که در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ عرضه شدند و شامل ۵.۰ Lollipop و ۶.۰ Marshmallow می‌شدند می‌تواند این مسئله را نشان دهد که عدد مخصوص Android N نیز ۷.۰ خواهد بود.

android n

این مطلب را سامسونگ هم‌اکنون تایید کرده است تا گمانه‌زنی‌ها در این زمینه برطرف شود. البته سامسونگ این نکته را به صورت اتفاقی و به اشتباه منتشر کرد.به تازگی کیت توسعه نرم افزاری (SDK) اندروید را برای قابلیت MultiWindow خود که در بسیاری از گوشی‌های Galaxy یافت می‌شود، عرضه کرد.

در فرآیند عرضه این کیت توسعه نرم‌افزاری، شرکت سامسونگ در مورد برخی قابلیت‌های Android N (7.0) توضیح داد و از این نظر مشخص شد نسخه ویژه Android N گوگل ۷.۰ خواهد بود.

سامسونگ یکی از بزرگترین و مهم‌ترین شرکای گوگل محسوب می‌شود و به همین خاطر از هم‌اکنون به خوبی در مورد Android N اطلاع دارد. بر این اساس می‌توان از هم‌اکنون با اطمینان گفت Android N برای نسخه ۷.۰ سیستم عامل موبایلی گوگل عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا