Box دسترسی به خدمات پردازش ابری را آسان می‌کند

موبنا – به گزارش وبسایت pcmag، «آرون لیوای» مدیرعامل Box روی وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «اگرچه بسیاری از سازمان‌ها تمایل دارند اطلاعات خود را به فضای پردازش ابری انتقال دهند، ولی برای همه آنها این امکان وجود ندارد تا بتوانند از خدمات ابری بهره‌مند شوند. موانع همچنان برای بسیاری از سازمان‌های بزرگ و جهانی …

موبنا – به گزارش وبسایت pcmag، «آرون لیوای» مدیرعامل Box روی وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «اگرچه بسیاری از سازمان‌ها تمایل دارند اطلاعات خود را به فضای پردازش ابری انتقال دهند، ولی برای همه آنها این امکان وجود ندارد تا بتوانند از خدمات ابری بهره‌مند شوند. موانع همچنان برای بسیاری از سازمان‌های بزرگ و جهانی وجود دارد».

او در ادامه گفت: «به عنوان مثال بیمارستان‌ها در فرانسه یا مراکز ارایه خدمات مالی در آلمان برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود مقررات سختگیرانه‌ای را پیش‌روی خود می‌بینند. این مقررات محدودیت‌های فراوانی را برای آنها باعث شده است تا گزینه‌های اندکی پیش‌رو داشته باشند و بر این اساس بسیاری از این سازمان‌ها مجبورند زیرساخت‌های سنتی را مورد استفاده قرار دهند».

مشتریان شرکت Box در کشورهای آلمان، ایرلند، ژاپن و سنگاپور از ماه آینده می‌توانند برای پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی خود خدمات ابری Amazon S۳ را مورد استفاده قرار دهند و این در حالی است که سیستم پردازش ابری IBM Cloud نیز از اواخر سال جاری میلادی به عنوان یک گزینه کاربردی برای سازمان‌های مستقر در اروپا و آسیا ارایه می‌شود.

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا