جاده چالوس باز شد

موبنا – زمان اكبرپور افزود: مسیر چالوس – كرج در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به خاطر اجرای عملیات لق گیری سنگ های معلق كوه و احداث مانع برای جلوگیری از ریزش سنگ های معلق بسته شده بود. در ایام تعطیلات نوروزی امسال به دلیل ریزش سنگ های معلق كوه در محور كندوان …

موبنا – زمان اكبرپور افزود: مسیر چالوس – كرج در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به خاطر اجرای عملیات لق گیری سنگ های معلق كوه و احداث مانع برای جلوگیری از ریزش سنگ های معلق بسته شده بود.

در ایام تعطیلات نوروزی امسال به دلیل ریزش سنگ های معلق كوه در محور كندوان ، به تعدادی خودروهای عبوری خسارت وارد شد و چند نفر از سرنشینان این خودروها نیز مصدوم شده بودند.

وی افزود : ایمن سازی و لق گیری سنگ های معلق كوه در منطقه دره دریجان توسط نیروهای راهداری این اداره طی دو روز گذشته انجام شد و مسیر برای تردد ایمن مسافران آماده شده است.

حدود ۶۰ كیلومتر از طول مسیر ۷۸ كیلومتری جاده چالوس به كرج كه در حوزه مازندران قرار دارد صخره ای است.

نوشته های مشابه

استان مازندران ۱۰ هزار و ۵۰۰ كیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و از محورهای كندوان ، هراز ، سوادكوه و كیاسر به پایتخت منتهی می شود و محورهای كندوان و هراز پرترافیك ترین محورهای كشور محسوب می شوند.

در نوروز سال جاری ۲۵ میلیون تردد در محورهای مازندران ثبت شد و این استان پس از تهران و البرز ، رتبه سوم را در تردد خودرویی به خود اختصاص داد.

 منبع: ایرنا 

دکمه بازگشت به بالا