چرا نمی فهمید؟ ایران تو گروه مرگ افتاده!

موبنا – من به جنبه های فنی و فوتبالی قضیه کاری ندارم. در مورد این مسائل باید کارشناس‌ها تو برنامه ۹۰ نظر بدن (اسمایلی بازیکن‌های لیگ بعد از بازی) اما توجه داشته باشید که ما با دو تا تیم در این گروه رودربایستی شدید داریم. یکی چین، یکی سوریه. برای همین به این راحتی ها …

موبنا – من به جنبه های فنی و فوتبالی قضیه کاری ندارم. در مورد این مسائل باید کارشناس‌ها تو برنامه ۹۰ نظر بدن (اسمایلی بازیکن‌های لیگ بعد از بازی) اما توجه داشته باشید که ما با دو تا تیم در این گروه رودربایستی شدید داریم. یکی چین، یکی سوریه. برای همین به این راحتی ها که فکر می کنید نمیشه به اینها گل زد.
فقط نیم ساعت اول بازی به «اول شما، اول شما» و این که کی اول بازی رو شروع کنه می‌گذره. بعدش هم اگه یه اوتی، کرنری، پنالتی‌ای چیزی برای اونها گرفته بشه باید بدو بدو بریم بگیم به خدا اگه بذارم شما بزنی! بعد سرپرست تیم در حالی که لبش رو می‌گزه به دژآگه اشاره می‌کنه که زشته! برو بزن! بعد اشکان میره پنالتی چین رو در گوشه دروازه حقیقی جا میده. به هرحال ما ایرانی هستیم و رسم و رسوم‌های مخصوص خودمون رو داریم. سر سفره پدر و مادر بزرگ شدیم و این چیزا حالیمونه. این طوری نیست که سنت‌ها رو فراموش کرده باشیم. مخصوصا این که الان بازی های خانگی سوریه هم در خاک ما برگزار میشه و باید کاری کنیم تا فکر کنن ورزشگاه خودشونه و احساس غریبی نکنن. حالا این که چطور باید این مهم رو به سرانجام برسونیم بنده بی اطلاعم. احتمالا باید به نحوی نشون بدیم که جو ورزشگاه ما رو گرفته و نمی‌تونیم بازی رو انجام بدیم یا خودمون رو قبل بازی با غذای آلوده مسموم کنیم یا بگیم از روی سکو علیه بازیکن‌های خودمون شعار بدن. از طرف دیگه کره جنوبی هست که اون هم حریف مشکلیه، نه از نظر فنی. از نظر بار عاطفی! ناموسا شما دیگه روتون میشه کره جنوبی رو ببرید و برید جام جهانی؟ زشت نیست؟ گناه ندارن؟ اینها همونی نبودن که جومونگ رو به ملت ما ارزانی داشتن؟ یانگوم رو ارزانی داشتن؟! چطور جرات می کنید اینقدر در مقابل این عزیزان برنده بشین؟ اینم که از رودربایستی با کره!
با این حساب فقط ازبکستان و قطر می‌مونن که میشه بدون رودربایستی باهاشون بازی کرد. البته قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است و باید یه کم هواشون رو داشته باشیم. از اون مهم تر قطر توانایی این رو داره که تا قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ همه بازیکنان تیم ملی ما رو به خدمت تیم‌های خودش بگیره و از بازیکن درجه یک آسیایی تبدیل به ۸۰ کیلو چربیِ با قابلیت دریبلینگ کنه (تبریکی هم بگیم به مناسبت شکم نورسیده آقای مسعود شجاعی شاغل در الغرافه قطر). برای همین باید رعایت تیم قطر رو بکنیم حتی بذاریم یکی، دو تا گل هم به ما بزنن وگرنه قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ باید ماساژور تیم ملی رو سفت بچسبیم و به قطری‌ها بگیم: تمنا می کنم دیگه با این یکی قرارداد نبندین!
ملاحظه می‌فرمایید که راه سختی را برای رسیدن به جام جهانی روسیه در پیش داریم!‌

 منبع: قانون | نویسنده: آید‌‌‌‌‌‌ین سیارسریع 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا