سلفی دو دزد مقابل یک بانک در تهران+عکس

موبنا – چهره دزدان جوان که با حمله به خودرویی شیشه آن را شکسته و کیف دستی راننده را دزدیدند در دوربین‌های بانک شکار شد. مرد جوان در حال برداشت پول از دستگاه خودپرداز بود که در برابر دیدگانش صحنه سرقت رخ داد. به گزارش روزنامه ایران، بهمن ماه سال گذشته مرد جوانی با مراجعه …

موبنا – چهره دزدان جوان که با حمله به خودرویی شیشه آن را شکسته و کیف دستی راننده را دزدیدند در دوربین‌های بانک شکار شد. مرد جوان در حال برداشت پول از دستگاه خودپرداز بود که در برابر دیدگانش صحنه سرقت رخ داد.

به گزارش روزنامه ایران، بهمن ماه سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲ تهران ادعا کرد ۲ پسر موتورسوار کیف دستی‌اش را به سرقت برده‌اند.مرد جوان وقتی در برابر دادیار ایستاد، گفت: ساعت ۶ عصر بود که از محل کارم خارج شدم و برای گرفتن سند و مقداری پول نزد یکی از مشتریانم در محدوده پونک رفتم، وقتی از آنجا بیرون آمدم یک موتورسوار توجهم را به خود جلب کرد که البته اهمیت خاصی ندادم و به مسیر خود ادامه دادم تا اینکه برای برداشت پول به دستگاه خودپرداز بانک مراجعه کرده و خودرویم را با فاصله کمی از محل پارک کردم و بدون توجه به اینکه کیف دستی‌ام روی صندلی شاگرد جا مانده است پیاده شدم.

وی افزود: بعد از پایان کارم زمانی که برای سوار شدن به سمت خودرویم رفتم متوجه شدم دو پسر جوان که از دفتر کارم من را تعقیب می‌کردند با دیدن من سریع سوار موتور شدند و فرار کردند ابتدا از کار آنها تعجب کردم اما وقتی نزدیک خودرویم شدم دیدم دو جوان با شکستن شیشه سمت شاگرد کیف دستی‌ام را به سرقت برده‌اند.

مالباخته گفت: در کیفم ۱۰ جلد سند مالکیت و یک چک به ارزش ۵۰ میلیون ریال، ۵ میلیون ریال پول و کارت عابربانک همراه با رمزش قرار داشت که بعد از یک ساعت با پیامکی متوجه شدم دزدان در چندین نوبت از حسابم پول برداشت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

وی گفت: فقط نگران اسناد داخل کیفم هستم که همگی امانت بودند. من سال‌ها زحمت کشیدم تا اعتباری به دست آورم و با این اتفاق آبرویم درخطر است.با ادعاهای مرد جوان دادیار پرونده به پایگاه دوم آگاهی تهران دستور داد تا دوربین‌های مداربسته دستگاه خودپرداز که دو پسر از آن پول برداشت کرده‌اند را تحت بررسی‌ قرار دهند.با بازبینی دوربین‌ها مأموران چهره دزدان موتورسوار را به دست آوردند و تجسس‌ها مشخص کرد دزدان با پول‌های بادآورده و دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌ها ولخرجی کرده‌اند.

بنابراین گزارش؛ مشخصات ظاهری دزدان موتورسوار تحت تجزیه و تحلیل کارآگاهان پلیس قرار دارند تا با شناسایی آنها، هر دو دستگیر شده و پرده از جرایم خیابانی‌شان بردارند.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا