شلیک دقیق پلیس به جواد گرگ

موبنا – این مرد جنایتکار با تیراندازی به سمت ماموران می خواست راهی برای فرار پیدا کند از صحنه درگیری به بیمارستان انتقال یافت. ساعت۲/۵ بعد از ظهر سه شنبه ماموران پلیس مشهد که ردی از یک قاتل فراری و رییس شبکه دزدان مسلح به دست آورده بودند در قالب دوتیم عملیاتی خانه تیمی آنان …

موبنا – این مرد جنایتکار با تیراندازی به سمت ماموران می خواست راهی برای فرار پیدا کند از صحنه درگیری به بیمارستان انتقال یافت.
ساعت۲/۵ بعد از ظهر سه شنبه ماموران پلیس مشهد که ردی از یک قاتل فراری و رییس شبکه دزدان مسلح به دست آورده بودند در قالب دوتیم عملیاتی خانه تیمی آنان را در محله رستمی محاصره کردند.جواد گرگ ۳۰ ساله و دو همدستش که ۳۵و۵۰ ساله اندبرای فرار از دست پلیس دست به اسلحه شدند و با تیراندازی های خطرناک سعی کردند راهی برای گریز پیدا کنند و همزمان با اینکه جواد گرگ با کلتش ماموران را نشانه رفته بود پلیس مچ دستش را هدف قرار داد و وی که دچار درد و خونریزی شدیدی شده بود روی زمین افتاد و به همراه اعضای باندش دستگیر شد.
ماموران خانه تیمی این باند را تحت تجسس قرار دادند و دو کلت کمری،مقدار زیادی شیشه،طلاجات مسروقه و پژویی که در هفتمین روز عید به سرقت رفته بود را پیدا کردند.
جواد گرگ که از یکسال پیش بخاطر یک قتل تحت تعقیب است در بیمارستان تحت درمان بوده و با بهبودی نسبی به همراه دو همدستش بازجویی خواهد شد تا راز اقدامات مخوف خود را فاش کند.

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا