پایان تلخ دوستی زن متأهل با پسر موردعلاقه اش

موبنا – روز ۱۲ خردادماه سال گذشته پسرجوانی به طرز مرموزی گم شد تا اینکه ۲ روز بعد پلیس در جریان سرنوشت معمایی وی قرار گرفت. بدین ترتیب خیلی زود یک زوج جوان و برادرزن این خانواده دستگیر شدند و پرده از راز جنایت برداشتند. روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری این متهمان در …

موبنا – روز ۱۲ خردادماه سال گذشته پسرجوانی به طرز مرموزی گم شد تا اینکه ۲ روز بعد پلیس در جریان سرنوشت معمایی وی قرار گرفت.

بدین ترتیب خیلی زود یک زوج جوان و برادرزن این خانواده دستگیر شدند و پرده از راز جنایت برداشتند.

روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری این متهمان در شعبه یک دادگاه خراسان جنوبی به ریاست قاضی رمضانی محاکمه شدند.

عامل اصلی جنایت که شوهر زن خیانتکار است در دفاع از خود گفت: فهمیده بودم که همسرم رابطه‌ای پنهانی دارد. به همین خاطر یک روز با برادرزنم پسرجوانی را که می‌دانستیم به خانه‌مان رفت و آمد دارد تحت نظر گرفتیم و وقتی دیدیم که وی باز هم به خانه‌مان رفته ناگهانی وارد شدیم و نقشه قتل‌مان را عملی کردیم.

برادرزن نیز در دفاع از خود گفت: «وقتی شنیدم خواهرم به چنین کارهایی روی آورده خیلی خشمگین شدم و تصمیم گرفتم دامادمان را حمایت کنم. بدین ترتیب وی را سوار خودرو کردیم و با زدن ضربات متعدد او را از پای درآوردیم و جسدش را در زمین کشاورزی در روستای پهنایی به آتش کشیدیم.»

بنابر این گزارش، با توجه به تقاضای قصاص خانواده مقتول بزودی حکم این خانواده جنایتکار در دادگاه کیفری شماره یک خراسان جنوبی صادر خواهد شد. این گزارش حاکی است زن خیانتکار نیز در جلسه غیرعلنی محاکمه شد و از خود دفاع کرد.

 منبع:ایران  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا