فرار دختر افغان برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش

موبنا – اوایل فرودین امسال مرد میانسالی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن دختر ۱۴ ساله‌اش خبر داد. او به بازپرس جنایی گفت: افغانی هستم و چند سال قبل همسرم فوت کرد. دختر هم چند روز پیش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. به پسر جوان افغانی به نام سعید …

موبنا – اوایل فرودین امسال مرد میانسالی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن دختر ۱۴ ساله‌اش خبر داد. او به بازپرس جنایی گفت: افغانی هستم و چند سال قبل همسرم فوت کرد. دختر هم چند روز پیش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. به پسر جوان افغانی به نام سعید شک دارم و احتمال می‌دهم دخترم نزد پسر جوان باشد.

به دنبال اظهارات مرد میانسال، بررسی‌ها برای پیدا شدن دختر افغان آغاز شد و در تحقیقات مشخص شد که سعید نیز از چند روز قبل از خانه خارج شده است. همچنین مشخص شد که سعید با دختر افغان ازدواج کرده است. در ادامه بررسی‌ها، دختر افغان و سعید شناسایی و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

دختر نوجوان در اظهاراتش به قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران گفت: پس از فوت مادرم، پدرم قصد داشت با دختر کم و سن سالی ازدواج کند. در قبال این ازدواج نیز پدرم قول داده بود من را به عقد یکی از بستگان همسر آینده‌اش که پسری حدودا ۳۲ ساله بود، درآورد.

من که مخالف این ازدواج بودم تصمیم گرفتم با سعید که به او علاقه داشتم، ازدواج کنم و بعد از فرار، با سعید صیغه محرمیت خواندیم و زندگی‌مان را آغاز کردیم. باتوجه به اظهارات دختر نوجوان و از آنجایی که آدم‌ربایی رخ نداده بود، بازپرس سهرابی پرونده را مختومه اعلام کرد.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا