عرضه سری جدید کامپیوترهای جیبی

موبنا – کامپیوترهای جیبی VivoStick رایانه فشرده و بسیار کوچک با کمک یک رابط HDMI، هر تلویزیون یا نمایشگری را به یک رایانه کامل تبدیل می کند. مغز متفکر این دستگاه، یک پردازنده کم مصرف اتم، از کمپانی اینتل است که با ۲ گیگابایت رم تجهیز شده است. حافظه داخلی VivoStick 32 گیگابایت بوده و …

موبنا – کامپیوترهای جیبی VivoStick رایانه فشرده و بسیار کوچک با کمک یک رابط HDMI، هر تلویزیون یا نمایشگری را به یک رایانه کامل تبدیل می کند.
مغز متفکر این دستگاه، یک پردازنده کم مصرف اتم، از کمپانی اینتل است که با ۲ گیگابایت رم تجهیز شده است. حافظه داخلی VivoStick 32 گیگابایت بوده و برای ذخیره سازی فایل ها در نظر گرفته شده است.
جهت اتصال به دستگاه های جانبی هم ایسوس یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 درنظر گرفته است. راهکارهای ارتباطی این مدل با استفاده از شبکه بیسیم ۸۰۲.۱۱ac و بلوتوث نسخه ۴.۱ کامل شده است. همچنین علاوه بر انتقال صدا از طریق رابط HDMI، یک جک استاندارد صوتی نیز برای اتصال به بلندگو در آن وجود دارد.
فلسفه Zen سرلوحه طراحی اکثر محصولات ایسوس است و در این مدل در قسمت دکمه روشن/خاموش و در قسمت رابط HDMI از این فلسفه در طراحی محصول الهام گرفته شده است. ابعاد فوق باریک آن تنها ۱۳۵x36x16.5 میلیمتر است که با یک نگهدارنده اختصاصی، می تواند به راحتی در هر سطحی مانند پشت نمایشگرها نصب شود.
شما می تواند با استفاده از فناوری انحصاری ASUS HyStream محتوای ویدئویی، عکس ها، یا هر فایل دیگری را به اشتراک بگذارید. به طور مثال فایل هایی را که در دستگاه هوشمندتان دارید، می توانید به سادگی با کمک VivoStick و از طریق پورت HDMI، بر روی تلویزیون یا هر صفحه نمایشگر بزرگتری پخش کنید.
کاربران همچنین می توانند VivoStick را به وسیله نرم افزار VivoRemote از راه دور مدیریت و کنترل کنند. این برنامه، دستگاه های هوشمند شما مانند تلفن همراه را به یک کیبورد و ماوس بی سیم تبدیل می کند.
ایسوس1
یکی از مزایای VivoStick، قیمت بسیار پایین آن در برابر امکانات و کارآیی آن است که در مصارف صنعتی و تجاری فاکتوری مهم تلقی می شود.
VivoStick می تواند راهکاری مناسب برای تین کلاینت ها، مدارس یا کسب و کارهای کوچک باشد و همچنین با توجه به رابط HDMI و ابعاد کوچک آن، مناسب ترین دستگاه برای مدیریت محتوای نمایشگرهای تجاری و سیستم های فروشگاهی باشد.
علاوه بر آن به دلیل استفاده از راهکار ذخیره سازی با ساختار دیسک جامد و ابعاد کوچک آن، می تواند کامپیوتری ایده آل برای مدیران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و در نهایت اشخاصی که جابجایی، وزن و امنیت برایشان اهمیت دارد، باشد.
و در آخر این محصول به دلیل طراحی زیبا و کوچکی که دارد توانست جایزه Red Dot Design 2016 که یکی از معتبرترین جوایز طراحی دنیا است را نصیب خود کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا