انتصاب فرمانده جدید ناجا مترو

موبنا – طی مراسمی با حضور مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران، سردار قادر كریمی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سردار علیپور فرمانده یگان انتظامی شهرداری تهران، مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان انتظامی شركت بهره برداری مترو تهران برگزار شد. در این مراسم دكتر نایبی ضمن تقدیر از همكاری پلیس با شركت بهره …

موبنا – طی مراسمی با حضور مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران، سردار قادر كریمی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سردار علیپور فرمانده یگان انتظامی شهرداری تهران، مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان انتظامی شركت بهره برداری مترو تهران برگزار شد.

در این مراسم دكتر نایبی ضمن تقدیر از همكاری پلیس با شركت بهره برداری مترو تهران در دوره های مختلف فعالیت این شركت گفت: شهرداری تهران در سال گذشته و سال جدید الویت برنامه های خود را بر محوریت حمل و نقل عمومی قرار داده است و این نگاه ویژه باید در تمام بخش ها و فعالیت های مترو تهران نیز نهادینه شود.

وی در ادامه گفت: راه اندازی ایستگاه های باقیمانده از خط ۳ و افتتاح خطوط ۶ و ۷ نیاز به نگاه دوراندیشانه دارد و برای تحقق این موضوع باید بستری مناسب با همكاری همه سازمان ها و ارگان ها فراهم شود.

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران با تاكید بر اهمیت حفظ امنیت مسافران در مترو افزود: با توجه به گسترش خطوط مترو تهران باید تلاش پلیس مترو و شركت بهره برداری برای حفظ امنیت و فضای مناسبی كه اكنون در ایستگاه ها حاكم است دوچندان شود.

نوشته های مشابه

به گفته نایبی، مترو یك نیاز واقعی برای مردم است و باید تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و تامین امكانات این نیاز روزمره انجام دهیم.

در ادامه این مراسم سردار كریمی نیز ضمن قدردانی از شركت بهره برداری مترو تهران برای همكاری همه جانبه با پلیس به منظور برقراری امنیت در مترو تهران اظهار داشت: احساس امنیت برای سیستم حمل و نقل عمومی مانند مترو بسیار اهمیت دارد و خدا را شاكریم كه با همكاری بسیار مناسب مترو با پلیس این امر تا حد زیادی تحقق یافته است.

وی افزود: امروز تمام شهروندان تهرانی با آرامش خاطر و با امنیت كامل وارد مترو می شوند و برای ایجاد این فضا كارها و زحمات زیادی كشیده شده است و شركت بهره برداری مترو تهران با تعامل كامل با نیروهای پلیس زمینه لازم برای تحقق این امنیت را فراهم كرده است.

سردار كریمی تصریح كرد: البته ما همواره سعی می كنیم تا امنیت و آرامش در مترو هر روز بیش از روز گذشته شود و برای این امر باید ضمن بازنگری بر امور جاری، كارهای جدیدی را هم در دستور كار قرار دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: رشد و توسعه مترو در تهران بی نظیر بوده است و بخش های مختلف بهداشتی، نظافت، و برخورد با مسافران در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

در پایان این مراسم “سرهنگ علی راقی” به عنوان فرمانده جدید یگان انتظامی مترو معرفی و از تلاشهای “سرهنگ عباسپور” فرمانده سابق این یگان تقدیر شد.

 منبع: شركت بهره برداری مترو تهران وحومه

دکمه بازگشت به بالا